خبرگزاری کار ایران

درخشان: دیگر کسی توجهی به استعفای گل محمدی ندارد/ فهرست تیم ملی بالانس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۶۰۳

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص نتایج لیگ برتر و وضعیت تیم ملی صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص نتایج روز گذشته مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: نتایج بازی‌های روز گذشته به نظرم فنی نبود و هم در شکست سپاهان مقابل شمس آذر و هم در تساوی پرسپولیس و مس رفسنجان ردپای اشتباهات داوری دیده می‌شود. من نمی‌خواهم اتهامی به داوران بزنم ولی سطح اشتباهات داوری در فوتبال ایران بیش از حد نرمال است و نمی‌دانم چرا فکری برای این موضوع نمی‌شود.

وی افزود: از طرفی فضاسازی‌های رسانه‌ای برخی تیم‌ها هم ذهنیت ایجاد می‌کند و روی ناخوداگاه داوران تاثیر می‌گذارد. این نتایج تاثیرش را روی جدول گذاشته است و نتیجه‌اش آن چیزی شد که می‌بینید.

پیشکسوت فوتبال در مورد استعفای گل محمدی هم توضیح داد: این چندمین بار است که گل‌محمدی استعفا می‌دهد. من می‌فهمم او تحت فشار است و شرایطش را درک می‌کنم ولی این موضوع دیگر تکرار بیش از حدش دیگر قشنگ نیست و کسی هم آن را جدی نمی‌گیرد. به نظرم او با مشکلات کنار بیاید و سعی کند مشکلات تیم را برطرف کند. اگر استعفا به منظور تحت فشار گذاشتن باشگاه یا دیگران باشد هم همیشه جواب نمی‌دهد و از این روش چند بار می‌شود استفاده کرد؟

درخشان در مورد فهرست تیم ملی هم توضیح داد: این فهرست به نظرم بالانس نیست و اشکالاتی دارد ولی به هر جهت نظر کادرفنی تیم ملی بوده است. هم از لحاظ تفکیک پست ها هم از لحاظ میانگین سنی و سایر موارد انتقاداتی وجود دارد ولی به هر حال تشخیص کادرفنی این نفرات بودند و باید ببینیم چه نتایجی حاصل می‌شود و بعد از مسابقات می‌توان در موردش صحبت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز