خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های جالب مورینیو بعد از شکست برابر یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۰۴

ژوزه مورینیو سرمربی رم بعد از باخت تک گله برای یوونتوس صحبت‌های جالبی در نشست خبری عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، در هفته هجدهم رقابت های سری آ، تیم های رم و یوونتوس در ورزشگاه آلیانز به مصاف هم رفتند که بازی با پیروزی 1-0 یوونتوس همراه شد. این ششمین پیروزی 1-0 یووه و ششمین شکست خارج از خانه فصل رم بود. مورینیو در نشست خبری بعد از این بازی کمی از تیمش ناامید بود.

مشکل در گلزنی مشهود بود؟

"دقیقا. آنها با یک دیوار فشرده و بسته دفاع می کنند و ما هم خیلی آنها را به دردسر نیانداختیم. در نیمه اول ما تیم با کیفیت تری بودیم، موقعیت های خطرناکی ایجاد کردیم و به تیرک هم زدیم. گل نزدیم و روی دو ریباند گل خوردیم، بعد کار سخت تر شد. آنها وقتی بخواهند دفاع کنند به شکلی لایه لایه دفاع می کنند. حیف که این بازی می توانست نتیجه کاملا متفاوتی داشته باشد. از استراتژی ما از نظر تاکتیکی بسیار خوشحال بودم. اما ما باختیم، این تنها چیزی است که اهمیت دارد."

تفاوت عملکرد در خانه و خارج از خانه؟

"ما در خانه قوی‌تر هستیم، اما تیم‌های دیگر نیز قوی‌تر هستند. وقتی در مورد رم صحبت می کنیم باید به هر کاری که انجام می دهیم با نگاهی خاص رو به رو شویم. ما در خارج از خانه کمی شخصیت نداریم، باید خودمان را در این بازی ها تحمیل کنیم."

تیم بی انگیزه بود؟

" امروز بخت با ما یار نبود، با این حال ما با تیمی روبرو شدیم که برای اسکودتو می جنگید. این تیم برای رقابت با اینتر انگیزه بیشتری از ما داشت ولی ما هم با شجاعت بازی کردیم. "

یووه بعد از مدتی فقط دفاع کرد؟

"در نیمه اول ما قوی‌تر بودیم، سپس گل همه چیز را تغییر داد و یووه در این موقعیت که با یک گل جلو می افتد احساس راحتی می کند و با آرامش دفاع می کند. ما در خط هافبک آنها توپ زیادی بدست می آوردیم، اما در نیمه دوم موقعیت های خوبی خلق نکردیم. شوت کریستانته و موقعیت دیبالا موقعیت های بزرگی بود. من از رویکرد امشب تیمم راضی هستم."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز