خبرگزاری کار ایران

معجزه همیشه اتفاق نمی‌افتد

صنعت نفت هر روز به سقوط نزدیکتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۷۴۴

صنعت نفت آبادان که در فصل گذشته در روز پایانی در جایگاه ۱۴ ام جدول فصل را به پایان رساند و از سقوط فرار کرد، در این فصل نیز عملکرد ناامید کننده‌ای را از خود نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، صنعت نفت آبادان بار دیگر شکست خورد؛ شاید این تکراری‌ترین خبر طی هفته‌های اخیر باشد و اینبار آنها در تبریز با سه گل مقابل تراکتور بازنده زمین را ترک کردند تا بار دیگر در همان جایگاه چهاردهم و نزدیک‌تر به منطقه سقوط کار را دنبال کنند و البته احتمال دارد جایگاه خود را به منطقه‌ پایین‌تر جدول با انجام دیگر دیدارهای باقی مانده این هفته نیز تغییر یافته ببینند. 

صنعت نفت با هدایت عبدالله ویسی فصل پیش را نیز با آمار ۵ برد، ۱۰ مساوی و ۱۵ باخت به اتمام رساندند و با معجزه از منطقه سقوط فرار کردند و در رده چهاردهم جدول جای گرفتند. آنها در این فصل و در پایان هفته پانزدهم با هشت شکست فاصله چندانی با آمار فصل گذشته خود ندارند.  

شاید قابل پیش‌بینی باشد که ادامه چنین روند نزولی و فاجعه بار توسط این تیم در ادامه فصل مسیری جز سقوط برای آنها شکل ندهد. شاید فصل گذشته و این نمایش ناامیدکننده مس کرمان و نفت مسجدسلیمان بود که امیدواری آنها را برای فرار از سقوط افزایش داد اما اکنون نامزدهای سقوط شرایطی دارند که شاید نتوان به معجزه دوباره توسط برزیلی‌های فوتبال ایران امیدوار بود. 

باید دید مدیران این باشگاه با توجه به استعفای ویسی در پایان دیدار مقابل تراکتور، در نقل و انتقالات پیش رو برای رفع نواقص و خارج کردن این تیم از بحران چه تدابیری را خواهد اندیشید. آیا می‌توانند در ادامه برای بقا تلاش کنند یا در پایان لیگ بیست و سوم باید شاهد سقوط تیم آبادانی به لیگ یک باشیم؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز