خبرگزاری کار ایران

ویسی: تراکتور مقابل هواداران خودش تیمی زهردار/ نباید در تمرین درگیری می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۷۷

سرمربی صنعت نفت آبادان، مهاجمان تراکتور را زهردار توصیف کرد و گفت که برای مهار آنها تلاش می‌کند.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: با توجه به اینکه آخرین بازی نیم‌فصل را پیش رو داریم، همه تیم‌ها تلاش می‌کنند با دست پُر و کسب امتیاز به تعطیلات بروند. تراکتور مقابل هواداران خودش تیمی زهردار، پُرشور و شناخته‌شده است. امیدوارم با دست پُر از زمین خارج شویم و باشگاه نیز کارهای لازم را برای نیم‌فصل دوم انجام بدهد.

وی در مورد تمرین پُرحاشیه صنعت نفت آبادان که با درگیری بازیکنان و برخی هواداران این تیم همراه و شنیده شد برخی از بازیکنان تیمش را کنار گذاشته است، خاطرنشان کرد: نباید این اتفاق می‌افتاد، اما تماشاگران از نتایج تیم ناراحت بودند. بازیکنی را محروم نکردیم و همه با ما هستند. امیدوارم بازیکنان، گذشته را جبران کنند و نتیجه خوبی بگیریم تا هواداران را با خودمان آشتی بدهیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره نتایج ضعیف این تیم طی هفته‌های اخیر عنوان کرد: بدشانسی بخشی از فوتبال است و به گفته مربیانی که در سه هفته اخیر مقابل آنها شکست خوردیم، بدون موقعیت گل بازنده شدیم. البته ما در این دیدارها فرصت گلزنی نداشتیم و اگر هم موقعیتی کسب کردیم، از آن استفاده نکردیم. من جزو مربیانی نیستم که ناله کنم و بگویم به‌خاطر اتفاقات فوتبالی باختیم. ما نباید می‌باختیم و باختیم.

ویسی با بیان اینکه صنعت نفت برای فرار از سقوط بسته شده است، گفت: اگر در یکی از دیدارهای خانگی خودمان به‌جای شکست به برتری می‌رسیدیم، الان 14 امتیازی بودیم. در چند هفته اخیر گلزنی نکردیم، اما روند گلزنی ما در هفته‌های گذشته خوب بوده است. متأسفانه در دریافت گل و حفظ تمرکز خودمان، به‌ویژه در آبادان خوب نبودیم و بازنده شدیم. امیدوارم با برنامه‌ای خاص، جلوی مهاجمان زهردار تراکتور را بگیریم و نهایت استفاده را از خط حمله خودمان ببریم.

وی با اشاره به انتقادات نسبت به وضعیت بد جذب بازیکن در نقل‌وانتقالات بیان کرد: اینکه گفته می‌شود تیم ما بد بسته شده، بسیار زیباست! تیمی که با 10 بازیکن مقابل پرسپولیس آن‌گونه بازی می‌کند، یک امتیاز می‌گیرد و دو امتیاز حریف را می‌سوزاند، قابل احترام است. گاهی اتفاقاتی برای ما افتاد که دوست‌داشتنی نبود. مقابل تراکتور با تمام وجود، تلاش و شجاعت بازیکنان خودمان بازی می‌کنیم تا با دست پُر جلوی تراکتورِ پُرانگیزه و پرمهره از زمین خارج شویم.

سرمربی صنعت نفت در واکنش به خبرنگاری که از او بابت حضور در نشست خبری تشکر کرد، اظهار داشت: از اینکه در خدمت شما هستم، خوشحال هستم. وقتی شما این‌همه راه می‌آیید تا به نشست خبری برسید، من هم احساس وظیفه می‌کنم تا به این کنفرانس بیایم.

ویسی درباره وضعیت همکاری خود با صنعت نفت تصریح کرد: استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر و تراکتور در بالای جدول جابه‌جا می‌شوند و تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند، چنین شرایطی دارند. ما هم یک روز دهم هستیم و یک روز دوازدهم. جایگاه ما شاید برای خودمان خوب نباشد، اما تیم‌ها با یک امتیاز جابه‌جا می‌شوند. بی‌انصافی است که می‌گویند ویسی چه تیمی بسته است. کارم را در این بازی با تمام وجود انجام می‌دهم و فردا درباره وضعیت خودم حرف می‌زنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز