خبرگزاری کار ایران

قدوس مقابل تیم امری علیه رکورد جهانبخش

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۵۳۳

سامان قدوس امروز می‌تواند برای چهل و چهارمین بار در لیگ برتر انگلیس بازی کند.

به گزارش ایلنا، امروز از ساعت ۱۷:۳۰ قرار است دو تیم استون ویلا و برنتفورد برابر یکدیگر قرار بگیرند و همانطور که مشخص است حضور سامان قدوس لژیونر ایرانی برنتفورد در ترکیب توماس فرانک دور از انتظار نیست.

قدوس در شرایطی پا به زمین می‌گذارد که با ۴۳ بازی دومین بازیکن ایرانی با تجربه لیگ برتر انگلیس به شمار می‌آید و حالا از اشکان دژاگه نیز سبقت می‌گیرد.

در تاریخ این لیگ، ۵ بازیکن ایرانی در انگلستان بازی کردند که علیرضا جهانبخش با ۵۰ بازی بیشتری بازی را انجام داده و پس از اشکان دژاگه و سامان قدوس به‌صورت مشترک با انجام ۴۳ بازی در رده دوم هستند. آندرانیک تیموریان به عنوان هافبک میانی با انجام ۲۱ بازی و کریم باقری هم که هافبک دفاعی باشگاه چارلتون بود با یک بازی در رده‌های بعدی هستند.

این در حالی است که اشکان دژاگه در ۴۳ بازی موفق شده ۵ گل و ۶ پاس گل به ثبت برساند تا موثرترین بازیکن ایرانی این لیگ باشد. البته آندرانیک تیموریان، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس هر کدام موفق شدند در دوران بازیگری خود دو بار در لیگ جزیره گلزنی کنند که در این بین سامان قدوس هنوز این شانس را دارند تا شمار گل‌های خود را افزایش بدهد.

یاران قدوس در برنتفورد امروز به تقابل با استون ویلا خواهند رفت و قطعا مورد توجه بسیاری از هواداران فوتبال انگلیس قرار خواهند گرفت چرا که اکنون استون ویلا در کنار لیورپول و آرسنال بالاتر از سایر مدعیان چون منچسترسیتی و تاتنهام قرار گرفته و در صورت پیروزی استون ویلا برابر برنتفورد این تیم اختلافش را با شاگردان گواردیولا که در رده چهارم هستند به ۴ خواهد رساند!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز