خبرگزاری کار ایران

خداحافظی با شکوه: وداع ستاره لایپزیش با اشک و گل!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۴۲۳

امیل فورسبرگ، ستاره سوئدی لایپزیش، روز گذشته برای آخرین بار پیش از ترک این تیم در ورزشگاه خانگی و برابر هواداران به میدان رفت.

به گزارش ایلنا، لایپزیش در هفته پانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا موفق شد هوفنهایم را با نتیجه 1-3 شکست دهد و مهمانی خداحافظی مفصلی را برای امیل فورسبرگ برگزار کند. 

این بازیکن هم زیباترین هدیه ممکن را به 42900 تماشاگر حاضر در این ورزشگاه داد و موفق شد گل دوم را خودش به ثمر برساند و زمینه‌ساز گل سوم تیمش شود تا به بهترین شکل ممکن از آنها خداحافظی کرده باشد. 

لوتار ماتئوس، ستاره سابق آلمان، هم با اشاره به توانایی او به اسکای اسپورت گفت:« فورسبرگ بازیکنی است که هر از گاهی گل می‌زند یا پاس‌های بسیار مهم و تعیین کننده‌ای را برای دیگر بازیکنان تیمش ارسال می‌کند. اگر شرایط اجازه می‌داد باید او را در فاصله دو دقیقه تا پایان بازی بیرون می‌آورند تا تشویق خاصی را در ورزشگاه تجربه کند. درست مانند اتفاقی که 30 سال پیش برابر رئال مادرید برای من رخ داد.»

این ستاره سوئدی قرار است از ابتدای سال 2024 میلادی راهی باشگاه نیویورک رد بولز که یکی از باشگاه‌های خواهر لایپزیش است شود. قرارداد او با این باشگاه تا سال 2026 است و قابلیت تمدید یک ساله هم دارد. 

او پس از سوت پایان بازی با دیگر بازیکنان این تیم در کنار هم ایستادند و ویدیویی از برترین لحظات حضور این بازیکن در میدان با پیراهن لایپزیش از نمایشگر ورزشگاه پخش شد. این در حالی بود که او با چشمانی خیس و اشک‌بار روی چمن ورزشگاه ایستاده بود. 

بسیاری از هواداران این تیم او را اسطوره و نماد این باشگاه می‌دانند و فورسبرگ بازیکنان مورد علاقه آنهاست و این چیزی بود که به خوبی در روز گذشته از واکنش آنها و فریادهایی که روی سکوها سر می‌دادند مشخص بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز