خبرگزاری کار ایران

کوادرادو جراحی می‌شود/ اینتر به دنبال بال راست کانادایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۹۵

هافبک راست تیم فوتبال اینتر مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، خوان کوادرادو که پس از پیوستنش از یوونتوس به اینتر در تابستان اخیر در این تیم با مصدومیت‌هایی مواجه بوده وتاکنون 10 بازی اینتر را به دلیل التهاب تاندون آشیل پا از دست داده، در تساوی بدوم گل سه‌شنبه شب نراتزوری مقابل رئال سوسیه‌داد در دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت اما مصدومیت قبلی‌اش تشدید شد و حالا خبر می‌رسد که این هافبک کلمبیایی قرار است این هفته در کشور فنلاند از ناحیه تاندون آشیل مورد عمل جراحی قرار بگیرد و حداقل سه ماه دور از میادین خواهد بود.

پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» خبر داد؛ در حال حاضر به نظر می‌رسد که ترجیح مدیران باشگاه اینتر جذب یک بال راست مناسب به جای خوان کوادرادو است، این در حالی است که متئو دارمیان هم در ادامه فصل به پست بال راست منتقل خواهد شد. مدیران باشگاه اینتر و سیمونه اینزاگی در روزهای پیش‌ رو درباره جذب بازیکنی جدید برای جایگزینی این هافبک کلمبیایی تشکیل جلسه خواهند داد و در حال حاضر تایون بیوکنن بال راست کانادایی تیم کلوب بروژ گزینه اصلی اینتری‌ها برای این منظور است.

پیِیر آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر در این خصوص گفت: جانشین کوادرادو در ماه ژانویه به تیم اضافه می‌شود. ما به این نتیجه رسیدیم که کوادرادو مورد عمل جراحی قرار بگیرد، هر چند امیدوار بودیم که کار او به اینجا نکشد. می‌دانم که دوست دارید گزینه‌های جانشینی او را بدانید اما ما هنوز با هم (مدیران و اینزاگی) ملاقاتی درباره جانشینی کوادرادو نداشته‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز