خبرگزاری کار ایران

برپایی وبینار مسئولین استانی موی تای ایفما در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۸۲۳

جلسه مجازی نماینده انحصاری موی تای ایفما با نمایندگان استانی این ورزش در کشور برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، جواد نصیری نماینده تام الاختیار موی تای ایفما در ایران و نایب رییس موی تای آسیا طی سخنانی ضمن تشکر از نمایندگان استانها برای حضور در این نشست مجازی، بیان کرد: از همه عزیزان که با وجود مشکلات و کمبودها در استان های خود به موی تای کشور خدمت کرده اند، تقدیر و تشکر می کنم. موی تای ایران حرکت رو به رشدی را آغاز کرده است و با تلاش همه اعضاء این خانواده به امید خدا شاهد موفقیت های چشمگیر خواهیم بود.

وی در ادامه ضمن تشریح دستاوردهای بدست آمده در طول این مدت، از اختصاص شش سهمیه بازی های جهانی(ورلد گیمز) چنگدو کره جنوبی ۲۰۲۵ در هر دو بخش مردان و زنان به موی تای کشورمان خبر داد و گفت: قطعا این یک فرصت ارزشمند برای ورزش ایران محسوب می شود و امیدواریم بتوانیم با برخورداری از حمایتهای لازم، به نحو احسن از آن در جهت ارتقاء شاخص مدال آوری کشورمان استفاده کنیم.

جواد نصیری سپس با انتقاد از مانع تراشی های برخی تشکیلات موازی در داخل، اظهار داشت: متاسفانه دوستان طی این مدت هر کاری که از دستشان برمی آمد انجام دادند تا مانع از حرکت رو به جلوی این ورزش شوند تا جایی که حتی کار به تعطیلی و پلمپ باشگاه های مربیان کشید. واقعا دور از انصاف و جوانمردی است که در این شرایط سخت اقتصادی، با چنین تصمیمات نسنجیده ای، امنیت شغلی و معیشت مربیان را به مخاطره بیاندازیم.

وی تصریح کرد: آقایان گمان می کردند با اینگونه اقدامات و دشمنی ها می توانند قطار موی تای ایفما را از حرکت بیاندازند؛ اما پایداری و استقامت اعضاء این خانواده باعث شد تا موانع را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته و با سرعت بیشتری به سمت موفقیت گام برداریم.

در ادامه این جلسه نمایندگان موی تای ایفما در استانهای کشور به بیان نقطه نظرات، دیدگاهها و دغدغه های خود پرداخته و درباره برنامه های پیش رو بحث کردند.

برپایی وبینار مسئولین استانی موی تای ایفما در ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز