خبرگزاری کار ایران

کریمی: امیدوارم در پایان فصل به قهرمانی برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۱۴۵

کاپیتان تیم سپاهان گفت: تصمیم گیرنده دو طرف هستند. اگر باشگاه من را بخواهد، پیشنهادش را ارائه می کند و اگر شرایط مهیا باشد قراردادم را تمدید می‌کنم.

به گزارش ایلنا محمد کریمی پس از پیروزی پر گل برابر مس در ورزشگاه نقش‌جهان بازی را خیلی خوبی ارزیابی و اظهار کرد: در نیمه اول تیم حریف چشم به ضدحملات داشت و وسط زمین صبر می‌کردند تا ضدحمله بزنند و در چند صحنه هم می‌توانستند به گل برسند ولی این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و مالکیت زمین را در اختیار گرفتیم و با چهار گل برنده شدیم.


او با اشاره به اینکه اتمام قراردادش تا پایان فصل است، افزود: تصمیم گیرنده دو طرف هستند. اگر باشگاه من را بخواهد، پیشنهادش را ارائه می‌کند و اگر شرایط مهیا باشد، تمدید می‌کنم.


کاپیتان طلایی‌پوشان همچنین در خصوص تغییر مدیریتی باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: تجربه کار با آقای نیکفر و شناخت کافی از ایشان را دارم. فکر کنم حضورشان به باشگاه و تیم سپاهان کمک کند و امیدوارم در پایان فصل به قهرمانی برسیم.


کریمی یادآور شد: حواشی زیادی اطراف تیم ما بوده که فکر نمی‌کنم طی چند سال اخیر چنین شرایطی در سپاهان اتفاق افتاده باشد. امسال با هر سختی که بود و کمک کادر فنی و بازیکنان حرفه‌ای، تمرکز را روی بازی‌ها گذاشتیم تا با وجود حواشی، نتایج خوبی به دست بیاوریم و در آسیا هم به مرحله بعد برسیم.


او در پایان تصریح کرد: اکنون شرایطم خیلی خوب است و برای دعوت شدن به تیم ملی، باید کادر فنی پاسخ بدهند. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز