خبرگزاری کار ایران

رقابت رئال‌مادرید و خیرونا برای تصاحب صدر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۷۵

پس از برد خیرونا و تصاحب رده اول لالیگا، رئال در سانتیاگو برنابئو برابر گرانادا قرار گرفت تا با کسب سه امتیاز دوباره به صدر جدول بازگردد. آنها موفق شدند با گل‌های براهیم دیاز و رودریگو، مقابل گرانادا یک برد خانگی ارزشمند کسب کنند و با ۳۸ امتیاز دوباره صدرنشین شوند.

 دهانت را ببند احمق!
جود بلینگام در یک صحنه از این بازی پس از تصمیم داور به عدم اعلام خطا روی یک صحنه مشکوک در بازی امشب رئال مادرید مقابل گرانادا، داور را سرزنش کرد و به بازیکن حریف فحش داد. بلینگام فکر می‌کرد در اواخر نیمه اول بازی، برخورد بازیکن حریف با او از سوی داور خطاست و بازیکن حریف هم حداقل با کارت زرد جریمه می‌شود. اگرچه ایگناسی میکل موفق شد توپ را از بلینگام بگیرد اما خطای خطرناکی روی این بازیکن انجام داد که امکان مصدومیت شدید او وجود داشت. پس از این خطا، بازیکن سابق آرسنال به سمت بلینگام رفت تا او را از زمین بلند کند. بلینگام کمک او را نپذیرفت و پس از اینکه بلند شد به او گفت: «دهانت را ببند احمق!» بلینگام انتظار داشت که برخورد بازیکن حریف با او یک خطای پنالتی به سود رئال را همراه داشته باشد اما پس از اینکه مشخص شد بازیکن حریف ابتدا به توپ ضربه زد او را بیشتر عصبانی کرد. البته او نمی‌توانست بیشتر از این عصبانیت خود را بروز دهد چون در دقیقه 25 به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری با کارت زرد جریمه شده بود و ریسک اخراج او تا پایان وجود داشت.

بحران ادامه دارد؛ کارواخال مصدوم شد.
این پیروزی برای رئال‌مادرید با مصدومیت کارواخال، که در این دیدار در غیاب ناچو فرناندز و لوکا مودریچ بازوبند کاپیتانی را بسته بود، تلخ شد. به گزارش «دی‌ای‌زد‌ان» بازیکن در استراحت بین دو نیمه درخواست تعویض داد چرا که احساس کشیدگی در عضلات ران می‌کرد. در نیمه دوم لوکاس واسکز به جای این بازیکن به میدان رفت.
رئال مادرید علاوه بر تیبو کورتوا و ادر میلیتائو که به دلیل پارگی رباط صلیبی احتمالاً فصل را از دست داده‌اند، مصدومان پرتعداد دیگری مثل وینیسیوس جونیور، اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا را دارد. در پست کارواخال تنها لوکاس واسکز بازی می‌کند که او هم در واقع بیشتر یک وینگر است تا دفاع کناری و بنابراین مصدومیت کارواخال نگرانی‌های زیادی را برای کارلو آنچلوتی ایجاد خواهد کرد.

تمام انگشتانم یخ زد!
مصدومیت کپا آریسابالاگا تا حد زیادی برطرف شده اما او هنوز به اوج آمادگی نرسیده است تا بتواند در دروازه رئال مادرید حضور پیدا کند و همین باعث شد که لونین در این دیدار هم وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده داشته باشد. عملکرد خوب بازیکنان رئال و مدیریت این بازی باعث شد که آنها فرصتی به تیم حریف برای حمله به سمت دروازه خودشان ندهند و لونین پس از پایان این دیدار شوخی جالبی برای این اتفاق کرد. این دروازه‌بان اوکراینی که به احتمال زیاد در پایان فصل و با اتمام مهلت قراردادش از جمع بازیکنان رئال مادرید جدا خواهد شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «به لطف هم‌تیمی‌هایم، انگشتان من در طول این بازی امشب یخ زد.» او سپس درباره شرایط رئال اضافه کرد: «با توجه به اینکه ما تعداد زیادی مصدوم داریم، توانستیم آمار خوبی را به ثبت برسانیم چون کسب این نتایج در غیاب 8 یا 9 بازیکن واقعاً دشوار است اما ما به این مسیر پیروزی ادامه می‎‌دهیم، فوتبال خوبی ارائه می‌کنیم و در صدر جدول قرار داریم و همین موضوع مهم است.»

این فقط یک پاس عادی بود!
این پیروزی اهمیت بسیاری برای شاگردان کارلو آنچلوتی داشت چون خیرونا در دیدار این هفته‌اش پیروز شده بود و آنها برای حفظ صدرنشینی به کسب سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشتند که موفق شدند آن را به دست بیاورند. کروس که پاس گل اول تیمش را به زیبایی هر چه تمام‌تر برای براهیم دیاز ارسال کرده بود، پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «پاس گلی که برای براهیم دیاز ارسال کردم، به نظرم فقط یک پاس عادی و هیچ چیز خارق‌العاده‌ای نداشت. واقعیت این است که خیلی دوست ندارم درباره سطح خودم صحبت کنم. دوست دارم که مردم از من خوشحال و راضی باشند؛ از کاری که در این تیم انجام می‌دهم و دوست دارم که کیفیت بازی من مثل همیشه به تیمم برای کسب پیروزی و موفقیت کمک کند. اما واقعیتی که وجود دارد این است که من هیچ وقت فقط برای خودم بازی نمی‌کنم، بلکه برای این بازی می‌کنم که بازیکنانی که اطرافم هستند بتوانند رشد و پیشرفت کنند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز