خبرگزاری کار ایران

وداع نساجی با آسیا با آبروداری در خانه الهلال

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۶۳

نساجی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در خانه الهلال عربستان شکست خورد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های نساجی مازندران و الهلال عربستان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) در چارچوب دیداری از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 و در گروه D رقابت‌ها در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری 2 بر یک الهلال خاتمه یافت.

شاگردان رحمتی که در بازی رفت در ورزشگاه آزادی در یک مسابقه یکطرفه و با سه گل نتیجه را به الهلال واگذار کرده بودند، در بازی برگشت و در زمین آبی‌های ریاض با اختلاف کمتری شکست خوردند تا با وداعی آبرومندانه با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

میشل در دقیقه 4 و سالم الدوساری در دقیقه 54 زننده گل‌های الهلال بودند و محمود قائدرحمتی در دقیقه 78 تنها گل نساجی را به ثمر رساند.

ترکیب نساجی: حسین خطیر، امیرمحمد هوشمند، سیداحسان حسینی، وحید محمدزاده، صابر حردانی (87 - مهدی رضایی)، سعید بیگی (66 - مرصاد صیفی)، مهرداد عبدی (55 - نونو دلگادو)، اسماعیل بابایی (66 - محمدرضا ترابی)، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران (67 - فرشید اسماعیلی) و محمدرضا آزادی.

مهند قاسم سارای عراقی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که محمود قائدرحمتی و وحید محمدزاده از نساجی و عبدالله الحمدان، حبیب الوتیعان و سلمان فرج از الهلال را با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه 30 نیمه اول داور عراقی پس از برخورد احسان حسینی با سالم الشهری به سود الهلال اعلام پنالتی کرد که او پس از بررسی با VAR تصمیمش را تغییر و دستور به ادامه بازی داد.

الهلال که پیش از این بازی صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرده بود، با شکست نساجی 16 امتیازی شد و به‌عنوان صدرنشین از گروه D لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. نساجی هم با همان دو بردی که مقابل مومبای سیتی هند به دست آورده بود، به کارش در نخستین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا پایان داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز