خبرگزاری کار ایران

ژاوی: می‌توانستیم زودتر کار اتلتیکو را تمام کنیم/ واکنش‌های اینیاکی به اندازه گل فلیکس مهم بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۴۳۷

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا موفق شد در دیداری خانگی با تک‌گل دقیقه 28 ژوائو فلیکس مقابل اتلتیکومادرید به برتری یک بر صفر برسد، پس از این بازی گفت: بازیکنان ما کیفیت بازی خود را افزایش دادند. من می‌توانم فشار از عمق، گردش خوب توپ، عملکرد گوندوگان در خط میانی، درک خیلی خوب پدری و فرنکی از یکدیگر، خط دفاعی مستحکم، سختکوشی رافینیا و لواندوفسکی برای هم در خط حمله را برجسته ‌کنم. ما می‌توانستیم کار اتلتیکو را خیلی زودتر تمام کنیم اما بسیار خوشحال و راضی هستم. ما بارسا هستیم، پس کاری که باید انجام دهیم این است که همیشه باید این‌طور بازی کنیم.

سرمربی بارسلونا همچنین در تمجید از هافبک پرتغالی‌اش که در این بازی با گلزنی مقابل تیم سابق خود پیروزی را برای بارسلونا به ارمغان آورد، اظهار داشت: ژوائو فلیکس بسیار سخت کار کرد، توپ‌های زیادی را پس گرفت و در زمین جای‌گیری بسیار خوبی داشت. ژوائو خوشحال به نظر می‌رسد و من از او بسیار راضی هستم.

ژاوی همچنین در تمجید از دروازه‌بان 24 ساله‌اش که در این بازی واکنش‌های بسیار خوبی داشت و دروازه بارسا را بسته نگه داشت، گفت: اینیاکی پنیا الگویی برای همه است و سخت تمرین می‌کند. او در این بازی دو مهار استثنایی داشت که به اندازه گل فلیکس مهم بود.  

وی در پایان درباره وضعیت دروازه‌بان آلمانی‌اش خاطرنشان کرد: تِراِشتگن همچنان از ناحیه کتف درد دارد و خواهیم دید که آبا این هفته به شرایط بازی خواهد رسید یا خیر.

بارسلونا با این نتیجه که چهارمین برد متوالی‌اش مقابل اتلتیکومادرید بود، 34 امتیازی شد و با پشت‌سر گداشتن اتلتیکومادرید 31 امتیازی به رده سوم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد، این در حالی است که رئال مادرید 38 امتیازی و جیرونای 38 امتیازی را بالای سرخود می‌بیند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز