خبرگزاری کار ایران

تکذیب شایعه دخالت نمایندگان مجلس در هیات های ورزشی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۸۱۶

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه دخالت نمایندگان مجلس در فشارهای خارج از ورزش را تکذیب کرد

محمد حسین محبی رییس هیات کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شایعاتی مبنی بر دخالت برخی نمایندگان مجلس یا اشخاص دیگر مبنی بر فشار های خارج از ورزش بر هیأت‌های ورزشی خصوصا کشتی گفت : به هیچ عنوان در این مورد صحبتی به ما نرسیده است و از آن بی اطلاع هستیم اما اگر قطعا در خصوص عملکرد هیات کشتی نقدهای صورت گیرد که منصفانه باشد آن را با جان و دل قبول خواهیم کرد اما در غیر اینصورت پاسخ صحبت های غیر کارشناسی را خواهیم داد.

وی تاکید کرد ،:ما از پشت پرده خبر نداریم اما تا کنون صحبت رسمی از سوی نمایندگان با دیگر افراد به ما نرسیده است اما اگر کسی حرفی بزند بعنوان مسوول هیات کشتی حتما پاسخ صریح و کارشناسانه خود را خواهیم داد .

محبی برخی نقدهای غیر کارشناسی به کشتی کرمانشاه را غیر منصفانه خواند و  افزود : دلیل اینکه  چرا برخی کشتی الان کرمانشاه را با گذشته مقایسه می کنند را هنوز نمی دانیم ، این افراد باید بروند از بزرگان و پیشکسوتان کشتی استان نظیر آقای محلوجی و آقای ایمانی و دیگر پیشکسوتان بپرسند که کشتی کرمانشاه در گذشته در کجا قرار داشته است .

رییس هیات کشتی استان گفت : از ۲۳ سال پیش تا همین مسابقات جهانی نورسلطان قزاقستان، کرمانشاه در مسابقات جهانی نماینده ای نداشته است اما در این مسابقات و مسابقات پس از آن ۳ کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات جهانی شرکت کرده اند .

وی افزود : بروید و از بزرگان و ریش سفیدان کشتی کرمانشاه بپرسید که جایگاه کشتی کرمانشاه در گذشته و حال در کجا قرار داشته است ، بعنوان مثال در مسابقات جهانی   در یک قرن اخیر حتی یک کشتی گیر سنگین وزن از کرمانشاه در ترکیب تیم ملی حضور نداشته است ،  اما در مسابقات جهانی فرانسه یدالله محبی رفت و سهمیه المپیک را کسب کرد که در تاریخ ما بی سابقه بوده است .

محبی با اشاره به حضور کشتی گیران کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی گفت : ما در سنگین وزن سه طلایی آسیا را توسط یدالله محبی کسب کردیم ، ارشک محبی در مسابقات آسیایی حضور پر رونقی داشت و سبحان یاری نیز سال ۲۰۲۲ در بلغارستان قهرمان جوانان جهان شد.

رئیس هیات کشتی افزود :در مسابقات قهرمانی جوانان که در رشت برگزار شد تیم کرمانشاه توانست یک طلا ، یک نقره ، یک برنز و یک مقام پنجمی کسب کند و در مجموع تیم کرمانشاه به مقام پنجم دست یافت که نشان از برنامه ریزی خوب هیات و تلاش کشتی گیران برای کسب عناوین مهم در کشتی کشور است .

وی تصریح کرد :در دی ماه پیش رو مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در سقز برگزار خواهدشد و تیم کرمانشاه نفرات برتر استان را که در مسابقات انتخابی شرکت کردند و به مقام قهرمانی رسیدند را به این مسابقات اعزام خواهد کرد که امیدواریم با دست پر برگردند .

محبی در پایان خاطرنشان کرد :کشتی ورزشی انفرادی است قطعا شرایط و امکانات می تواند به کشتی گیران کمک کند تا به موفقیت برسند اما بیشتر کلید موفقیت در دست خود کشتی گیر است و باید تمام فکر و تلاش خود را معطوف به کشتی کند و دغدغه های دیگر نداشته باشد که در استانی مانند کرمانشاه کشتی گیر متاسفانه مشکلات و معضلات زیادی از جمله بیکاری وجود دارد که ذهن کشتی گیران را درگیر خود می کند و باید این مشکلات توسط مسئولان رفع گردد تا کشتی گیر تمام توان خود را برای قهرمانی بگذارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز