خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی این ستاره را از قلم نیاندازد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۰۷۳

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در دیدارهای اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران خودش را آماده رقابت‌های حساس جام‌ ملت‌های آسیا می‌کند و این تورنمنت مهم‌ترین تورنمنتی است که تیم ملی ما بعد از جام جهانی امکان حضور در آن را دارد و بازیکنان هم علاقه و تلاش زیادی برای حضور در آن دارند و رقابت سنگینی میان فوتبالیست‌ها برای جلب نظر قلعه‌نویی در مسیر دعوت به تیم ملی در مسیر مسابقات به میزبانی قطر است.

امیر قلعه‌نویی از زمان روی کار آمدنش رویکردی را برای دعوت از بازیکنان مد نظر قرار داده که برخلاف رویکرد کارلوس کی‌روش است و آنهم توجه و تمرکز بالا روی مسابقات لیگ برتر ایران است. هرچقدر کی‌روش اصرار به دعوت از لژیونرهای اروپایی ولو نیمک نشین‌هایشان داشت و به این واسطه بازیکنان تشویق به حضور در لیگ‌های خارجی می‌شدند، قلعه‌نویی و دستیارانش لیگ ایران را به شدت زیر ذره بین دارند و دعوت از پدیده‌هایی همچون حزباوی و حسین نژاد و سحرخیزان گواه این مدعاست. با این وجود همچنان در فهرست‌هایی که اخیراً از سوی قلعه‌نویی اعلام شده جای برخی نفرات خالی به نظر می‌رسد.

یکی از این نفرات، محمد کریمی، کاپیتان و هافبک خلاق سپاهان است که اتفاقا از پدیده‌هایی محسوب می‌شود که خود قلعه‌نویی به فوتبال ایران معرفی کرده و علاقه زیادی هم به بازی او دارد. کریمی هفته‌های مهم ابتدایی فصل را درگیر مصدومیت بود و بعد از آن کمی طول کشید تا به شرایط آرمانی برگردد ولی حالا در دیدارهای اخیر سپاهان در قامت یک ستاره و طراح کم نقص در قلب خط میانی طلایی پوشان می‌درخشد ولی جایی در اردوی اخیر نداشت.

او در جریان بازی مقابل استقلال خوزستان بارها با پاس‌های بلند و دقیقش به عمق پشت دفاع حریف توانست تیمش را در موقعیت حمله قرار داده و مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد که نمونه آن را می‌بینید:


کریمی در دیدار با نیروی هوایی عراق هم در پست غیر تخصصی دفاع چپ به میدان رفت و در آنجا هم با وجود وظایف دفاعی عملکرد قابل توجهی داشت و به خوبی یار مقابل خودش را پرس کرده و اجازه نفوذ از آن سمت را به روی حریف بسته بود و از همان ناحیه هم تا زمانی که مورایس پست او را تغییر داد در امر بازیسازی برای تیمش مفید عمل می‌کرد.

با توجه به شناخت خوب قلعه نویی از کریمی و سبک بازی او به نظر می‌رسد با ادامه این روند شاهد حضور دوباره وی در تیم ملی باشیم و کریمی از شانس‌های اصلی سفر به قطر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز