خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته آموزش بدنسازی استان تهران خبر داد:

آغاز دوره مربیگری درجه ۳ بدنسازی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۳۴۴

مسعود حیدرزاده از آغاز دوره مربیگری درجه ۳ بدنسازی تخصصی زیر نظر کمیته آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود حیدرزاده، رئیس کمیته آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران با بیان این که دوره های آموزشی با استفاده از بهترین امکانات و اساتید در پایتخت برگزار می شود، گفت: امروز دوره مربیگری درجه ۳ تخصصی بدنسازی با حضور متقاضیان، اساتید، مربیان و پیشکسوتان این رشته آغاز به کار کرد.

وی افزود: در این دوره آموزشی که به مدت ۵ روز در تهران برگزار می شود، مباحثی همچون طراحی تمرین، تغذیه، آناتومی، فیزیولوژی و سیستم های تمرینی به شرکت کنندگان ارائه می شود و پس از گذراندن این سرفصل ها و طی کردن چندین سمینار آموزشی و دوره عمومی از حاضرین امتحان کتبی و عملی گرفته می شود تا افراد مستعد و با دانش وارد عرصه مربیگری بدنسازی شوند.

حیدرزاده ادامه داد: از چند هفته پیش دوره های مربیگری و به صورت کلی مبحث آموزش به شکل جدی تر در دستور کار هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران قرار گرفته و تلاش می شود تا با پرورش مربیان حرفه ای، مقوله ورزش را به شکل مویرگی در تمامی نقاط استان تهران گسترش دهیم و متخصصان این حوزه را در دسترس باشگاه ها، مردم و جامعه قرار دهیم.

رئیس کمیته آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران خاطرنشان کرد: ما به دنبال برگزاری چند دوره خاص نیستیم بلکه تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از بهترین مربیان و بهترین امکانات آموزشی، مربی توانمند تحویل جامعه ورزش دهیم و در این عرصه با جدیت و سخت گیری ورود کرده ایم زیرا سلامت جامعه به صورت مستقیم به این مبحث گره خورده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز