خبرگزاری کار ایران

کاپ توسعه هاکی روی یخ زنان جهان؛

اولین حضور، اولین مدال/ دختران یخی به مدال برنز دست یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۲۵۸

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان کشورمان در اولین حضور جهانی خود به مدال برنز کاپ چهارجانبه فدراسیون جهانی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوانی کشورمان امروز در چهارمین دیدار خود در کاپ توسعه هاکی فدراسیون جهانی این رشته که به میزبانی کشور لهستان برگزار می شود به مصاف تیم ایرلند رفتند و با پیروزی ۳ بر ۱ بعنوان سومی این پیکارها دست یافتند.

ملی پوشان کشورمان هفته گذشته و در اولین دیدار خود نیز مقابل همین تیم به میدان رفته بودند که با نتیجه شش بر دو به نفع ایران به پایان رسیده بود.

نمایندگان کشورمان سپس در مقابل تیمهای کلمبیا و آرژانتین که سابقه ای چند دهه ای در این رشته دارند و از امکانات مناسب و چندین پیست برخورداند به ترتیب با نتایج یک بر صفر و دو بر یک شکست خوردند تا کار برای کسب عنوان سوم یا چهارمی به دیدار پایانی و مقابل ایرلند برسد.

آنچه بیش از کسب مقام سومی این مسابقات ارزشمند است تجربه ای است که دختران ملی پوش کشورمان از حضور در این مسابقات کسب کردند تا فروردین ماه با آمادگی و تجربه بالاتری در بازی های آسیایی قزاقستان از عنوان نایب قهرمانی خود دفاع کنند و در مسابقات زمستانی هاربن چین( اسفند ماه سال 1403)نماینده شایسته ای برای کشورمان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز