خبرگزاری کار ایران

کریمی: موقعیتی به حریف ندادیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۲۴۰

هافبک تیم فوتبال سپاهان از عملکرد این تیم پس از برد مقابل پرسپولیس تمجید کرد و شاگردان مورایس را شایسته پیروزی دانست.

به گزارش ایلنا محمد کریمی پس از برد یک برد صفر سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم، تیم برتر میدان بودیم و موقعیتی به حریف ندادیم. به پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم، اما این تیم حرفی برای گفتن نداشت و حق‌مان بود که امروز برنده شویم.

وی در ادامه افزود: از همه هوادارانی که آمدند، تشکر می‌کنم. همچنین یک تشکر ویژه از آنها می‌کنم که هفته قبل به تهران آمدند و حمایت کردند. خواهشی از مسئولان استان و شهر اصفهان دارم، این است که لطفاً تدابیری بیندیشند تا بانوان هم به ورزشگاه بیایند و از سپاهان حمایت کنند.

کریمی درباره گل رضا اسدی هم گفت: کسی که چنین گلی می‌زند، بدون تمرین نیست. او در تمرینات هم شوت می‌زند و امروز نیز خیلی خوب زد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایطش پس از مصدومیتی که داشت، تصریح کرد: مصدومیت جزئی زانو داشتم و چند هفته دور بودم. شرایطم الان بهتر شده است. به هر حال با اینکه هنوز مصدومیت کوچکی دارم، اما دوست دارم به تیم کمک کنم.

وی راجع به عدم حضور در لیست تیم ملی گفت: من در این چند هفته بازی نکردم و به کادر فنی هم بابت این موضوع حق می‌دهم و نظرشان مهم و قابل احترام است.

کریمی درباره تغییر شرایط سپاهان پس از شکست مقابل ملوان گفت: به نظرم چنین باختی نیاز بود که تیم ما به شرایط خوبش برگردد. مقابل ملوان بد بازی کردیم، ولی روحیه تیم با یک برد پرگل برگشت و امروز هم پیروز شدیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز