خبرگزاری کار ایران

چشمی: می‌توانستیم از موقعیت‌های گلزنی خودمان بهتر استفاده کنیم / مشکلات همچنان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۴۵

مدافع استقلال معتقد است که تمامی مشکلات این باشگاه هنوز حل نشده و چالش‌های باقیمانده باید برطرف شود.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: از هواداران و بازیکنان تشکر می‌کنم. بازی را خوب آغاز کردیم و به‌ویژه در نیمه اول، می‌توانستیم از موقعیت‌های گلزنی خودمان بهتر استفاده کنیم. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد ناراحتی‌اش در دقایق پایانی مسابقه خاطرنشان کرد: بچه‌ها خسته شده بودند و در همان زمان خستگی است که نتایج رقم می‌خورد. ما 90 دقیقه بازی کرده بودیم و نباید به‌خاطر غفلت یکی دو دقیقه‌ای گل می‌خوردیم.

مدافع استقلال درباره راه آبی‌ها تا قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و تمام تلاش خودمان را برای کسب سه امتیاز می‌کنیم.

چشمی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات باشگاه استقلال برطرف شده است یا خیر، بیان کرد: مشکلات که همچنان وجود دارد و همه، تمام توان خود را می‌گذارند. با این حال برخی جاها باید بیشتر کار شود. این تیم و بازیکنان شایسته امکانات بیشتر و شرایط بهتر هستند. باید تلاش‌ها بیشتر شود.

وی درباره شرایط خودش و جابجایی بین پُست‌های مدافع و هافبک دفاعی عنوان کرد: امروز در پُست هافبک دفاعی بازی می‌کردم که مرادمند مصدوم شد و به خط دفاعی منتقل شدم. شرایط پس از جام جهانی 2022 برای من تغییر کرد و حاصل لطف خدا بود. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در هر پُست داشته باشم. خدا را شکر همه چیز خوب است و امیدوارم ادامه داشته باشد.

مدافع استقلال به کار بزرگ تیم نوجوانان ایران در جام جهانی زیر 17 سال مقابل برزیل اشاره کرد و گفت: آنها کار بزرگی انجام دادند. شکست برزیل، آن هم وقتی 2 بر صفر از این تیم عقب می‌افتید، کاری بزرگ است و به عوامل تیم نوجوانان خسته نباشید می‌گویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز