خبرگزاری کار ایران

آل‌کثیر: فکر نمی‌کردم 9 گل به ثمر برسانیم/ از خانواده‌ام عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۴۵۵

بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از دبل مقابل آلمالیق ازبکستان از خانواده خود عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، عیسی آل‌کثیر بعد از پیروزی سپاهان مقابل آلمالیق ازبکستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به بچه‌ها و هواداران‌مان تبریک می‌گویم. فکر نمی‌کردم 9 گل به ثمر برسانیم. از هواداران تشکر می‌کنم با اینکه میزبان بودیم ولی در شهر خودمان نبودیم و در تهران بازی را برگزار کردیم.

بازیکن سپاهان در پاسخ به این سوال که پیروزی پُرگل مقابل نماینده ازبکستان آیا خط و نشانی پیش از بازی پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر است، گفت: سوال بعدی لطفاً.

آل‌کثیر درباره نتایج دو هفته اخیر سپاهان و فشار روی بازیکنان گفت: فشاری روی بازیکن نیست و ما کار خودمان را می کردیم. بازیکن موظف است بازی کند و دنبال برد تیمش باشد.  در فوتبال بعضی وقت‌ها است که بازی‌ها را می‌بازید.

وی در  مورد افزایش حواشی سپاهان در فصل بیست و سوم لیگ برتر، عنوان کرد: من که نمی‌دانم. به عنوان بازیکن وظیفه‌ام تمرین کردن و حضور در مسابقات است.

بازیکن سپاهان گفت: اتفاقی برای خانواده‌ام افتاده بود. من نتوانستم نزد آنها بروم. بعد از چند روز قضیه را شنیدم. همین جا از آنها عذرخواهی و گل‌هایم را تقدیم آنها می‌کنم.  بعضی روزها  اتفاقاتی برای فوتبالیست‌ها می‌افتد که  دور از خانواده هستند و باید مسائل‌شان را درون خودشان بریزند.  دو گلی که در بازی امشب به ثمر رساندم  را تقدیم آنها می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز