خبرگزاری کار ایران

اولین بازی، اولین گل؛ بارها این لحظه را خواب دیدم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۲۲۶

مارک گویو که بعد از بازی بسیار احساسی شده بود در مقابل دوربین‌های DAZN گفت: «من بارها خواب این لحظه را دیده بودم. شب‌های بسیاری با فکر این لحظه خوابیدم، حالا پر از حس خوبم و بسیار خوشحالم.»

به گزارش ایلنا، بارسلونا در بازی هفته دهم خود در ورزشگاه المپیک بارسلون میزبان اتلتیک بیلبائو و سرمربی سابق خود ارنستو والورده بود. مردان باسک تا دقیقه 80 بازی را بخوبی کنترل کردند و آماده بودند که با یک امتیاز شیرین ورزشگاه را ترک کنند غافل از اینکه پسر ناشناخته لاماسیا ستاره میدان و کابوس این تیم خواهد شد. مارک گویو در سن 17 سال و 291 روزگی به‌عنوان بازیکن تعویضی به دستور ژاوی وارد زمین شد و 33 ثانیه طول کشید تا گل پیروزی بلوگرانا را به ثمر برساند. استعداد جوانی که در سنت سلونی بزرگ شده با استفاده از پاس عمقی عالی ژائو فلیکس دروازه اونای سیمون را باز کرد.

اولین بازی، اولین گل؛ بارها این لحظه را خواب دیدم

مارک گویو که بعد از بازی بسیار احساسی شده بود در مقابل دوربین‌های DAZN گفت: «من بارها خواب این لحظه را دیده بودم. شب‌های بسیاری با فکر این لحظه خوابیدم، حالا پر از حس خوبم و بسیار خوشحالم.» این بازیکن 17 ساله در مورد گلی که به ثمر رساند، گفت: «وقتی توپ به ژائو فلیکس رسید دیدم که فضای زیادی پشت مدافعان حریف وجود دارد. او با دقت و کیفیت هر چه تمام‌تر توپ را به من رساند و موفق شدم دروازه اونای سیمون را باز کنم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد.» مارک گویو در مورد بازیکنانی که بیشترین کمک را به او در رسیدن به تیم اصلی کرده‌اند، گفت: «آرائوخو کسی بود که بیشترین کمک را به من کرده است. همچنین بازیکنان رده‌های پایه مثل لامین، فرمین و... همه این افراد به من کمک کردند که به اینجا برسم. بعد از بازی همه به من تبریک گفتند و از من خواستند که از این لحظات لذت ببرم چون قطعاً خوابم نمی‌برد.»

اولین صحبت‌های ژاوی در مورد ستاره جوان

مارک گویو در جواب به این سؤال که ژاوی قبل از ورود این بازیکن به زمین چه چیزهایی به او گفت، اظهار داشت: «قبل از رفتن به زمین ژاوی از من خواست با تمام وجود به زمین بروم و پرس کنم و مطمئن باشم که به من موقعیت گل خواهد رسید.» ژاوی هرناندز بعد از بازی در مورد گلزن تیمش گفت: «من او را خیلی دوست دارم، او پسر همین باشگاه است و با گلی که برای ما به ثمر رساند تفاوت را ایجاد کرد و سه امتیاز بسیار مهم را به ما هدیه داد. من هیچ مشکلی با استفاده کردن از بازیکنان آکادمی ندارم، آنها بااستعداد هستند و باید به آنها اعتماد به نفس بدهیم.»

شرط‌بندی دکو جواب داد

مارک گویو، مهاجم قد بلند (1.87 متر)، یک 9 تخصصی به حساب می‌آید و به‌دلیل قدرت، سرعت و توانایی تمام‌کنندگی‌اش با رابرت لواندوفسکی مقایسه می‌شود. گلزن جدید بلوگرانا در سال 2013 و زمانی که 7 سال سن داشت به تیم نونهالان بارسلونا اضافه شد. او پس از بازی در تمام رده‌های بارسا در این فصل، یکی از مهره‌های اصلی تیم نوجوانان A بارسلونا است (او 5 گل به ثمر رسانده است). در 2 فوریه 2022، مارک گویو اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با بارسلونا امضا کرد. این بازیکن جوان در حساب اینستاگرام خود بعد از امضای قرارداد گفت: «از باشگاه برای اعتمادی که به من کرد تشکر می‌کنم. هنوز کار زیادی در پیش است.» مارک گویو همچنین یکی از مهم‌ترین بازیکنان رده‌های نوجوانان تیم اسپانیا است (او در 12 بازی با تیم زیر 17 سال 8 گل به ثمر رسانده) و در آخرین دوره مسابقات قهرمانی زیر 17 سال اروپا با 4 گل (همانند لامین یامال) درخشید.

انفجار در اینستاگرام؛  فالــــــــــــوورها 10 برابر شد!

پس از درخشش این بازیکن و گل سه امتیازی که زد، تعداد فالوورهای این بازیکن بسرعت شروع به رشد کرد و در مدت زمان بسیار کوتاهی حدوداً 10 برابر رشد داشت. مارک گویو بعد از اولین بازی و اولین گلش برای بارسلونا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «خوشحالم که رویایم برآورده شد و اولین بازی‌ام را برای تیم اول بارسلونا انجام دادم و به تیم برای کسب سه امتیاز کمک کردم. از مربی برای اعتمادی که در چنین روز خاصی به من کرد متشکرم و همچنین از همه مربیانی که داشته‌ام، هم تیمی‌ها، دوستان و عمدتاً از تمام خانواده‌ام که به من کمک کردند تا به اینجا برسم، تشکر می‌کنم، اکنون زمان آن است که به کار خود ادامه دهم و روز به روز پیشرفت کنم تا باشگاه به اهدافش برسد. از همه دوستان برای حمایتم در این روز خاص هزاران بار تشکر می‌کنم. زنده باد بارسلونا.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز