خبرگزاری کار ایران

فولاد و گیتی‌پسند با برد شروع کردند/ دو پیروزی برای میزبانان در هفته نخست

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۴۱۵

تیم فولاد سیرجان ایرانیان و گیتی‌پسند اصفهان نخستین هفته لیگ برتر مردان را با کسب یک پیروزی برابر حریفان در بازی خانگی از آن خود کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نخست مرحله مقدماتی سی‌وهفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه 30 مهر) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، سرچشمه، سیرجان، گرگان، اصفهان و تهران (دو مسابقه) پیگیری می‌شود.

در دومین دیدار هفته نخست، تیم فولاد سیرجان ایرانیان از ساعت 15:30 در سالن گهر روش میزبان هورسان رامسر شد و سه بر یک این تیم را شکست داد تا لیگ برتر 1402 را با پیروزی در خانه آغاز کند.

این تیم که سال گذشته با کسب مقام هشتمی به کار خود پایان داد، امسال با هدایت بهروز عطایی و حضور بازیکن شناخته شده‌ای چون سید محمد موسوی و سه ملی‌پوش دیگر به لیگ برتر آمده تا یکی از مدعیان عنوان قهرمانی باشد.

فولادی‌ها که ست نخست را با نتیجه 22 بر 25 به حریف واگذار کردند در ست‌های دوم تا چهارم با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 20 حریف را شکست دادند تا به نخستین پیروزی خود دست یابند.

هورسان رامسر که سال گذشته در رتبه پنجم قرار گرفت و امسال به دنبال نخستین سکوی خود در این رقابت‌ها است در دیدار هفته آینده خود برابر شهرداری گنبد باید برای کسب نخستین پیروزی خود تلاش کند. رحمان محمدی‌راد امسال هم همچون سال گذشته هدایت تیم هورسان رامسر را برعهده دارد و امسال در ترکیب خود از بازیکنی چون علی عثمان فریاد لژیونر پاکستانی بهره برده است.

شهباز صدری به عنوان نماینده سازمان لیگ و نادر انصاری به عنوان ناظر فنی و داوری در این دیدار حضور داشتند و کیوان عابدزاده داور اول و سعید واعظی داور دوم این مسابقه یک ساعت و 57 دقیقه‌ای بودند.

تیم‌های گیتی‌پسند و شهرداری ارومیه نیز در سومین مسابقه هفته نخست لیگ برتر مردان در سالن مخابرات اصفهان از ساعت 16:20 به مصاف یکدیگر رفتند و در این دیدار شاگردان سعید عقیلی با امتیازات 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 19 حریف را شکست دادند تا به نخستین برد خود دست یابند.

جهانگیر سیدعباسی که سال گذشته هم تجربه باخت در خانه حریف اصفهانی را داشت هفته بعد میزبان فولاد سرجان ایرانیان خواهد بود و برای کسب نخستین برد آن هم در خانه کار دشواری برابر شاگردان عطایی که به دنبال کسب دومین برد خود در لیگ هستند، پیش رو دارد.

محمدحسن خوشدل نماینده سازمان لیگ، علی‌اصغر حاجی کاظمی ناظر فنی و داوری، وحید پورکاشیان داور اول و مهرداد شوشتری داور دوم این دیدار بودند. این مسابقه یک ساعت و 45 دقیقه ادامه یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز