خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی از ستاره اینتر بابت اتهام همدستی با متخلفان شرط‌بندی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۳۶

رسانه‌ای که ستاره خط میانی تیم فوتبال اینتر را به شراکت جرم در پرونده فساد شرط‌بندی کالچو متهم کرد، از او عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، در روزهای اخیر و پس از آغاز افشاگری درباره فساد شرط‌بندی در فوتبال ایتالیا، بازار شایعه‌پراکنی درباره این پرونده داغ بود و در این بین نام افراد مختلفی به عنوان دست اندرکاران و شرکای جرم برده شد که نیکولو بارلا هافبک اینتر هم یکی از آنها بود. این اتهام از سوی نشریه «لا وریتا» به ستاره تیم ملی ایتالیا نسبت داده شد که  بر اساس آن، بارلا به همراه اریک لاملا و امانوئل گیاسی نیز به اتهام فعالیت در سایت‌های شرط‌‌بندی غیرقانونی تحت بازجویی قرار گرفتند.

این خبر با واکنش خشمگینانه بارلا در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام مواجه شد و او اعلام کرد از عوامل انتشار این داستان شکایت خواهد کرد. بارلا در پیام خودش نوشت: راستش از روزنامه‌ای که اسم خودش را لا وریتا (به معنای حقیقت) گذاشته، انتظار عملکرد بهتری را داشتم اما تنها حقیقی که اینجا وجود دارد این است که شما (مسئولان روزنامه لا وریتا) مشتی دلقک هستید. با توجه به چیزهایی که درباره گفته شده، بیش از اندازه سکوت کردم. من حتی بازی‌هایی که در آنها شانس برای کسب پیروزی دخیل باشد را دوست نداشته‌ام چه برسد به شرط‌بندی آن هم روی کار خودم. تنها چیزی هم که الان برایم اهمیت دارد و باعث شده که واکنش نشان دهم این است که از دخترانم و خانواده‌ام درباره این گندی که به بار آورده‌اید، محافظت کنم. به همین دلیل از امروز برای دفاع از حقوقم، اقدامات قضایی را آغاز خواهم کرد.

گویا بعد از این تهدید، مائوریتزیو پترا، خبرنگاری که خبر دست داشتن بارلا در فساد شرط‌بندی را منتشر کرده بود، احساس خطر کرد. او که دایی آنتونیو اسپوزیتو، بازیکن تیم جوانان باشگاه اینتر هم هست، گفت: من نبودم که این ادعا را داشته، بلکه تنها چیزی که به من گفته بودند را روایت کردم. با این حال می‌خواهم از بارلا بابت اشتباهی که رخ داد عذرخواهی کنم. بردن نام او اشتباه بود اما راستش خودم هم گیج شده‌ام چون در روزهای اخیر اسمش را بارها شنیدم.

در پرونده فساد شرط‌بندی در فوتبال ایتالیا که اولین بار یک خبرنگار ایتالیایی به نام فابریتزیو کرونا درباره‌اش افشاگری کرد، تا کنون سه بازیکن شامل نیکولو فاجولی از یوونتوس، ساندرو تونالی از نیوکاسل و نیکولو زانیولو از استون‌ویلا تحت پیگیرد قانونی قرار گرفته‌اند که حکم نفر اول که محرومیت 7 ماهه بوده هم صادر شده است. کرونا اما از بازیکنان دیگری مانند استفان الشعراوی و نیکولو زالفسکی از رم، فدریکو گاتی از یوونتوس و نیکولو کاساله از لاتزیو هم به عنوان دیگر متهم پرونده فساد شرط‌بندی در کالچو نام برده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز