خبرگزاری کار ایران

پروژه انقلابی والیبال بلغارستان برای رسیدن به المپیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۸۹

فدراسیون والیبال بلغارستان با برنامه‌‌ریزی و اجرای یک پروژه منحصر به فرد قصد دارد سهمیه المپیک ۲۰۲۸ با کسب کند.

به گزارش ایلنا، فدراسیون والیبال بلغارستان برای نخستین بار قصد دارد قراردادی بلند مدت به بازیکنان تیم‌های ملی زنان و مردان این کشور پیشنهاد دهد تا در نهایت سهمیه المپیک 2028 لس‌آنجلس برای بلغارها به دست آید.

لیوبو گانف، رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان در مورد طرح جدید و انقلابی خود گفت: به گروهی 25 نفره از بازیکنان، قراردادی 5 ساله پیشنهاد خواهیم کرد تا سرمربی تیم ملی مطمئن باشد که در فصل‌ بازی‌های بین‌المللی 25 بازیکن را تمام و کمال در اختیار دارد.

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان ادامه داد: ما نیز موظف خواهیم بود تا همه امکانات مورد نیاز کادر فنی و بازیکنان را از تجهیزات ورزشی گرفته تا بیمه مهیا کنیم. اگر بازیکنی در این دوره مصدوم شد از حمایت کامل فدراسیون برخوردار است و هزینه‌های درمان و ریکاوری او پرداخت خواهد شد.

گانف گفت: در این شرایط، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی بلغارستان باید صریحاً و صددرصد برای شرکت در همه مسابقات پیش رو آماده بوده و هدف نهایی آنها کسب سهمیه المپیک 2028 باشد. اگر بازیکنی می‌خواهد یک سال از تیم ملی دور باشد و در کنار همسر خود استراحت کند، جایی در پروژه ما ندارد. طرح ما پیچیده است ولی تلاشی جدی برای کسب سهمیه المپیک خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز