خبرگزاری کار ایران

کونته پیشنهاد ناپولی‌ را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۹۳۶

آنتونیو کونته، سرمربی سابق یوونتوس، می‌گوید فعلا تمایلی به مربیگری ندارد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته در مراسم "درکنارهم یک نمایش سیاه و سفید" یاران زین الدین زیدان مقابل یاران آلساندرو دل‌پیه‌رو در یک دیدار نمادین مصاف هم رفتند.

آنتونیو کونته، سرمربی سابق یوونتوس، که با آن 5 قهرمانی به عنوان بازیکن و 3 عنوان مربی کسب کرده است، گفت:"خانواده آنیلی پیوندی ناگسستنی دارند و نماینده یوونتوس هستند، برای آنچه که ایجاد شده باید گفت به لطف این خانواده است که اکنون نیز به ایجاد شرایطی جهت خوشحال کردن هواداران ادامه می‌‌دهند."

دیدار با بازیکنان قدیمی؟

دیدن هم تیمی‌هایم و همچنین بازیکنان سابقم احساساتی‌ام می‌کند. خیلی خوب است که اینجا با همه در این فضا ملاقات کردم.

بهترین خاطره یوونتوس؟

جام یوفا با تراپاتونی و اولین اسکودتو با لیپی، باورنکردنی بود. لیگ قهرمانان یک چیز خارق العاده است.

 شایعات مربیگری در ناپولی‌؟

بازگشت به سری A؟ در حال حاضر از حضور در کنار خانواده‌ام لذت می‌برم، اراده‌ای برای استراحت وجود دارد. اتفاقات زیادی ممکن است در این راه بیفتد اما اکنون از این فضا و آنچه که ما را احاطه کرده، لذت می‌برم. ناپل؟ ما باید احترام و آموزش زیادی داشته باشیم، بیایید از این شب باشکوه و زیبا لذت ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز