خبرگزاری کار ایران

شوک به گلساپوش پیش از سفر به روسیه!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۸۵۴

تیم مقاومت گلساپوش یزد، نماینده کشورمان در تورنمنت بین‌المللی روسیه، نتوانست مجوز خروج از کشور سربازانش را بگیرد.

به گزارش ایلنا، تیم مقاومت گلساپوش ایران که قرار است فردا تهران به مقصد مسکو، محل برگزاری تورنمنت بین المللی روسیه، ترک کند، با تنها نیمی از تیمی که قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شده رهسپار سرزمین تزارها می‌شود؛ همان‌طور که پیش‌تر در ورزش سه خواندید، مدیران باشگاه مقاومت گلساپوش تمام تلاش خود را برای کسب مجوزهای خروج از کشور بازیکنان سرباز‌شان را انجام دادند، اما روز گذشته رسانه باشگاه اعلام کرد این اتفاق میسر نشده تا بازیکنان سرباز و شناخته شده این باشگاه یعنی محمد مرادی، علی میرشکاری، محمدعلی نظرزاده، رضا امیری‌زاده و محمد معصومی‌زاده در این تورنمنت حضور نداشته باشند.

البته باشگاه گلسا شب گذشته خبر داد برای سفر به مسکو نام بازیکنان سابق خود، مهدی شیرمحمدی، عباس رضایی و هادی فرهمند را به لیستش اضافه کرده و همچنین لباس آبی خود را بر تن سیدعلی سیدی و سعید پیرامون خواهد کرد.

شوک به گلساپوش پیش از سفر به روسیه! شوک به گلساپوش پیش از سفر به روسیه! شوک به گلساپوش پیش از سفر به روسیه! شوک به گلساپوش پیش از سفر به روسیه!

گفتنی است مسابقات فوتبال ساحلی بین المللی مسکو در واقع همان تورنمنت شناخته شده موندیالیتو است که با شرکت ۸ تیم از پنجشنبه ۲۰ مهرماه آغاز می‌شود و نماینده کشورمان از ساعت ۲۰ همان روز به مصاف زسکا مسکو خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز