خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی هانگژو؛ تیم ملی واترپلو از کسب مدال بازماند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۴۴۶

تیم ملی واترپلو ایران با قبول شکست برابر قزاقستان در دیدار رده بندی به مدال برنز بازیهای آسیایی دست پیدا نکرد.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان واترپلو ایران که به دنبال تکرار مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بودند امروز در دیدار رده بندی این دوره از بازی ها مقابل قزاقستان به آب زدند.

در این دیدار شاگردان مهدی پنام تاش در ضربات پنالتی با نتیجه ١٠ به ٩ مقابل حریف خود شکست خوردند و از کسب مدال بازماندند. ملی پوشان واترپلو ایران در پایان نیمه نخست به تساوی ٤ -٤ رضایت دادند، آنها در پایان نیمه دوم هم به تساوی ٧-٧ رضایت دادند و بدین ترتیب کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در پایان ضربات پنالتی، تیم ملی واترپلو ایران برابر حریف خود شکست خورد.

تیم ملی واترپلو ایران در حالی در کسب حداقل مدال بازی های آسیایی ٢٠٢٢ ناکام ماند که در دوره قبل این بازی ها نیز این مدال را کسب کرده بود. در آن دوره بازی ها، تیم ایران در دیدار رده بندی چین را در ضربات پنالتی شکست داد و بعد از ٤٤ سال صاحب مدال بازی ها شد.

تیم ملی واترپلوی ایران پیش از دیدار رده بندی و در مرحله مقدماتی مقابل تیم‌های کره‌جنوبی و تایلند به برتری رسید و مقابل چین میزبان بازی ها شکست خورد و اینگونه به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

در ادامه تیم ملی واترپلو ایران با پیروزی برابر تیم سنگاپور به نیمه نهایی رسید اما با متحمل شدن شکست برابر ژاپن راهی دیدار رده بندی شد.

پیش از دیدار رده بندی بازی های آسیایی، هنگ کنگ با پیروزی ۲۰ بر ۱۹ مقابل تایلند در جایگاه هفتم ایستاد و تایلند هشتم شد. همچنین سنگاپور نیز با برتری ۱۰ بر ۸ مقابل کره در جایگاه پنجم قرار گرفت و کره جنوبی هم به عنوان ششم بسنده کرد.

مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی که از ١٠ مهر با حضور ۸ تیم آغاز شد امروز با دیدار فینال چین و ژاپن به پایان می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز