خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۱۵۲

دو تیم مس رفسنجان و استقلال عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، امروز بعد از مدت‌ها شاهد حضور دوباره استقلال در میادین هستیم و شاگردان جواد نکونام عصر امروز و از ساعت 19:45 در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر برابر تیم‌ مس رفسنجان به میدان خواهند رفت.

با توجه شرایط جدول و امتیازاتی که از سپاهان کسر شده، شانس استقلال برای رسیدن به صدرجدول بالا رفته و جواد نکونام هم خوب می‌داند که در چنین شرایطی باید نهایت استفاده را از موقعیت موجود ببرد.

یکی از برنامه‌های نکونام برای رسیدن به صدرجدول این است که تا جای ممکن به ترکیب تیمش دست نزند. به همین دلیل ممکن است که سرمربی استقلال در بازی با مس رفسنجان به ترکیب اصلی استقلال که در بازی‌های گذشته به میدان رفت دست نزند.

استقلالی‌ها به واسطه حضور بازیکنان‌شان در اردوی تیم ملی و تیم امید، حدود 40 روز از آخرین بازی‌شان در لیگ برتر می‌گذرد و حالا در شهر رفسنجان باید به مصاف مس بروند. پس از اینکه با پادرمیانی برخی از پیشکسوتان، کدورت‌ها بین جواد نکونام و علی خطیر برطرف شد، آرامش موقتاً به اردوی آبی‌ها بازگشته و امیدوارند در اولین بازی بعد از آشتی‌کنان سه امتیاز را بگیرند.

شاگردان نکونام از 4 بازی گذشته‌شان 3 پیروزی و یک شکست کسب کرده‌اند و با توجه به کسر امتیازها از سپاهان، در تلاش هستند با صید 3 امتیاز در رفسنجان همچنان در کورس باقی بمانند.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با مس رفسنجان

حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی و ارسلان مطهری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز