خبرگزاری کار ایران

خطیبی: پیکان می‌توانست در بالای جدول باشد / هر دوتیم خوب بازی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۹۵۷

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: نتایج ما می‌توانست به گونه‌ای باشد که اکنون بالای جدول باشیم.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوب و زیبایی از هر دو تیم شاهد بودید. نتیجه تلاش ما این شد که سه امتیاز را بگیریم ولی هر دوتیم خوب بازی کردند.

وی افزود: هم موقعت گل داشتیم، هم جنگنده بازی کردیم. سعی کردیم در میانه زمین کمتر اشتباه کنیم. استقلال خوزستان به دنبال شوت‌زنی و بازی مستقیم بود. بازیکنان ما حرف‌های ما را در مورد تاکتیک‌ها به خوبی انجام دادند. با همه احترامی که برای همه مربیان در لیگ برتر قائل هستم باید بگویم به خودم، کادر فنی‌ام و بازیکنانم افتخار می‌کنم. به این دلیل که میانگین سنی ما تا دقیقه 80 به 20 و 21 سال می‌رسید. 

خطیبی تصریح کرد: بازیکنان با تجربه ما هم خوب کار می‌کنند و هم جوانان‌مان را به خوبی هدایت می‌کنند. به باشگاه پیکان تبریک می‌گویم که این تیم را جمع کرده است از باشگاه‌ هم تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنم که چنین تیمی دارم. هیچ تیمی در لیگ برتر چنین میانگین سنی را ندارد. 

وی تأکید کرد: نتایج ما می‌توانست به گونه‌ای باشد که اکنون بالای جدول باشیم. در اکثر بازی‌هایی که امتیاز دادیم اکثراً جلو بودیم اما در دقایق آخر به خاطر بی‌تجربگی جوانان‌مان امتیاز از دست دادیم. به این جوانان اعتقاد دارم و گفته بودم در بازی‌های بعدی این بازیکنان با تجربه‌تر می‌شوند و الحمدالله امروز جوابش را گرفتیم. به بازیکنان و خانواده‌های‌شان تبریک می‌گویم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز