خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

انتقاد سرمربی تیم ملی واترپلو از عملکرد شاگردانش مقابل چین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۵۳

سرمربی تیم ملی واترپلو نسبت به عملکرد شاگردانش در دیدار با چین انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی پنام‌تاش پس از شکست ۱۵ بر ۷ تیم ملی واترپولو ایران مقابل تیم ملی واترپلو چین در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: بازی تا حدودی از دستمان در رفت، مقصر بنده بودم و سعی خواهیم کرد در مسابقات بعدی جبران کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز در فاز دفاعی دچار اشتباه شدیم و در بازی روز گذشته مقابل تایلند برخی از این اشتباهات را دیده بودیم و متأسفانه امروز مجدداً آن اشتباهات تکرار شد اما امیدوار هستیم در بازی‌های آتی این اشتباهات را تکرار نکنیم.

سرمربی تیم‌ملی واترپلو در مورد دیدار بعدی تیم ملی پس از اتمام مرحله گروهی، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد در مرحله بعد باید به مصاف سنگاپور برویم، فیلم بازی‌های تیم ملی سنگاپور را دیده‌ایم و بازی مقابل چین را کنار خواهیم گذاشت و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در دیدار بعدی پیروز شویم.

پنام‌تاش در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد بازیکنان تیم ملی در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو رضایت دارد یا خیر؟ توضیح داد: بله از عملکرد بازیکنان در مجموع رضایت دارم اما توقع می‌رفت با توجه به تمرینات و شرایطی که پشت سر گذاشته بودیم، امروز مقابل چین نمایش بهتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در ورزش نیاز دارید پس از دفاع کردن، موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنید، عنوان کرد: زمانی که شما در فاز هجومی تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهید و توپ گل نمی‌شود و پس از آن به راحتی در دفاع گل می‌خورید، هر چقدر هم در رشته واترپلو حرفه‌ای باشید، تمرکز ذهنی خود را از دست خواهید داد.

سرمربی تیم‌ملی واترپلو با اشاره به اینکه مشکل اصلی تیم خوب دفاع نکردن و تبدیل نشدن موقعیت‌های حمله به گل بود، گفت: علاوه بر این در پاس‌ها دچار اشتباه شدیم و همین موارد، عامل اصلی شکست مقابل چین بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز