خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی هانگژو؛ هندبال در ثانیه آخر به کویت باخت/ فردا مصاف با بحرین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۷۹۷

تیم ملی هندبال مردان ایران اولین دیدار از دور دوم بازیهای آسیایی با شکست برابر تیم کویت آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال مردان در بازیهای آسیایی هانگژو از امروز جمعه هفتم مهرماه با مصاف تیم کشورمان برابر تیم کویت و شکست در ثانیه های آخر برای هندبالیست های ایران آغاز شد.

شاگردان ووسلین ویوویچ نیمه اول این دیدار را با نتیجه تساوی ۱۰ بر ۱۰ به پایان بردند. در نیمه دوم هم بازی همچنان با نتیجه نزدیک و با تساوی گل به گل ادامه یافت و در نهایت در شرایطی که تا دقایق پایانی بازی هم نتیجه با تساوی دنبال می شد در یک دقیقه آخر تیم کویت نتیجه را ۲۳ بر ۲۲ کرد و در ثانیه پایانی گل ۲۴ و برتری را وارد دروازه ایران کرد تا هندبالیست های کشورمان این مرحله از بازیها را با شکست برابر این تیم عربی آغاز کنند.

تیم ملی هندبال مردان کشورمان که به عنوان تیم دوم مرحله گروهی از دور مقدماتی صعود کرده و به جمع هشت تیم برتر راه یافته است برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازیها و راهیابی به جمع چهار تیم در گروه نخست با تیم های مقتدر بحرین، کره جنوبی و کویت هم گروه است.

تیم ملی هندبال مردان کشورمان در ادامه این رقابت ها فردا شنبه هشتم مهرماه ساعت ۹:۳۰ به مصاف تیم بحرین دارنده مدال نقره و برنز دو دوره قبل بازیها می رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز