خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی هانگژو؛ پیروزی آرین سلیمی در وزن ٨٠ کیلوگرم تکواندو

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۵۲۳

آرین سلیمی نخستین مبارزه خود در مسابقات تکواندو بازی های آسیایی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، آرین سلیمی نماینده وزن مثبت ۸۰ کیلو گرم مردان که می تواند با کمی تمرکز در مبارزه و کنترل حریفان اولین طلایی تکواندو ایران در هانگژو باشد در مبارزه نخست خود توماس هارپر فیلیپینی را از سد راه خود برداشت.

در مبارزات این وزن که ۱۵ تکواندو کار حضور دارند آرین سلیمی در راند اول ۱۹ بر۷ حریف را برد و در راند دوم نیز در حالی که مسلط بر مبارزه بود با ضربات سهمگین خود در نهایت حریف را وادار به تسلیم شدن کرد تا داور مسابقه خیلی زود دست خود را به عنوان برنده بودن تکواندو کار ایرانی بالا ببرد تا بمصاف برنده بازی اردن و نپال برود.

نماینده سنگین وزن کشورمان می تواند امروز رنگ طلا را به اردوی تکواندو بیاورد اگر کمی در زدن ضربات عجله نکند و مراقب ضربات آسیب رسان حریفان باشد.

در این وزن ۱۵ تکواندو کار از کشورهای ازبکستان، چین تایپه،لبنان، اردن،فیلیپین،نپال،قزاقستان،قطر،پاکستان،افغانستان،کره جنوبی،عربستان،چین،ایران و بوتان حضور دارند.

تیم ملی تکواندو کشورمان تاکنون ۲ نقره و ۵ برنز توسط مرجان سلحشوری در بخش پومسه برنز و در بخش کیوروگی یا همان مبارزه توسط علیرضا حسینی پور ومهدی حاجی موسایی نقره و توسط متین رضایی،مهران برخورداری،مبینا نعمت زاده،ملیکا میرحسینی وکیلی موفق به کسب مدال برنز شده است.

رقابت های تکواندو در سالن تقریبا تازه تاسیس و شیک لینان اسپرت و در یکی از شهرهای مجاور هانگژو برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز