خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی هانگژو؛ صعود امیدهای فوتبال ایران به مرحله یک چهارم با شکست تایلند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۳۵۰

تیم فوتبال امید ایران با برتری مقابل تایلند راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو چین شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال امید ایران از ساعت 12 امروز (چهارشنبه - به وقت ایران) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو چین به مصاف تایلند رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. ارسلان مطهری (14) و یاسین سلیمانی (82 - پنالتی) گل‌های ایران را در این دیدرا به ثمر رساندند.

شاگردان رضا عنایتی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال با برنده دیدار فلسطین و هنک‌کنگ بازی خواهد کرد.

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، سینا شاه‌عباسی (80 - یاسین سلیمانی)، سیدمجید نصیری، محمد خدابنده‌لو، امیر جعفری (87 - آریا برزگر)، سامان تورانیان، حسین گودرزی، امید حامدی‌فر (46 - فردین یوسفی)، محمد عمری (62 - محمدحسین اسلامی)، مهدی ممی‌زاده (87 - محمدرضا غبیشاوی) و ارسلان مطهری.

در این دیدار آنوساک و فیتاک از تایلند و امید حامدی‌فر، مجید خدابنده‌لو و یاسین سلمانی از ایران از داور کارت زرد دریافت کردند.

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مهدی گودرزی و غلامرضا شعبانی‌بهار، اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک از نزدیک نظاره‌گر دیدار امید ایران مقابل تایلند بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز