خبرگزاری کار ایران

افتضاح چمن آزادی در ادامه سایر بی‌برنامگی‌های تقابل پرسپولیس و النصر؛

ای کاش این بازی هم در زمین بی طرف بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۹۸۶

تقابل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان تحت تاثیر کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه آزادی بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران میزبان النصر عربستان بود و مقابل این تیم پرستاره تن به شکست 2 بر صفر داد.

این بازی در شرایطی برگزار شد که اتفاقات و حواشی حضور رونالدو در تهران و استقبال و ازدحام خیل مشتاقان او در فرودگاه و هتل اسپیناس حسابی جنجالی و خبرساز شد و در رسانه‌های جهانی هم بازتاب گسترده‌ای داشت.

سوای اینکه پیش از این هم گفتیم و گفته شد که در افتضاح شکل گرفته در خصوص ورود تیم النصر به تهران مردم و علاقه‌مندان به فوتبال مقصر نیستند و بی‌برنامگی و بی‌نظمی حاصل از سو مدیریت مسئولان ذی‌ربط دلیل اصلی رقم خوردن چنین تصاویر ناخوشایندی بود، در زمین بازی هم مشکل دیگری وجود داشت که آنهم به سو مدیریتی بر می‌گشت که حاصل آن چیزی جز یک آبروریزی بین المللی نبود.

کیفیت افتضاح چمن ورزشگاه آزادی که سطحی حتی پایین‌تر از لیگ دسته اول فوتبال ایران داشت به هیچ وجه زیبنده یک مسابقه در سطح لیگ قهرمانان آسیا آنهم در شرایطی که چند ستاره بزرگ بین المللی هم در آن حضور دارند برگ دیگری از نا آمادگی فوتبال ایران برای میزبانی از چنین رویداد بزرگی بود که حاصلش انعکاس تصاویر ناخوشایند دیگری از این مسابقه در تهران به جهانیان بود.

ای کاش این بازی هم در زمین بی طرف بود

کیفیت ضعیت چمن باعث شد بازیکنان زیادی از دو تیم دچار مشکل شوند و با احتیاط بازی کنند و همین موضوع بازی را از تب و تاب انداخته بود. از طرفی مصدومیت مهدی ترابی و اخراج میلاد سرلک که از عوامل اصلی شکست پرسپولیس در این بازی بود هم به نوعی حاصل کیفیت چمن ورزشگاه آزادی بود که شاید اگر شرایط مناسبی داشت اتفاقات بازی را جور دیگری رقم می‌زد و حتی با نتیجه متفاوتی سوت پایان مسابقه زده می‌شد.

 

فوتبال ایران و عربستان به دنبال مناقشات سیاسی بین دو کشور چند سالی بود که از یکدیگر در خانه میزبانی نمی‌کردند و به ناچار در زمین  بی‌طرف به استقبال هم می‌رفتند و این اولین بازی بعد از دوری چند ساله نمایندگان این کشور از هم بود که به دنبال توافقات سیاسی و تلاش‌های فدارسیون فوتبال به شرایط سابق برگشت.

با این وجود با توجه به اتفاقات رخ داده به نظر می‌رسد اگر این بازی هم مثل دیدارهای سال‌های اخیر دو تیم در زمین بی‌طرف برگزار می‌شد، خیلی از اتفاقات ناخوشایند امروز را شاید تجربه نمی‌کردیم. وقتی پرسپولیس از حضور تماشاگرانش محروم بود و اصلاً سکوهای آزادی هم شرایط پذیرایی از علاقه مندان را نداشتند و وقتی چمن ورزشگاه آزادی آماده یک رویداد بزرگ بین المللی نبود چه اصراری به میزبانی در این ورزشگاه از رونالدو و یارانش داشتیم؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز