خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ برتری مقتدرانه آذرپیرا، والی‌زاده و امامی در گام نخست

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۰۲۴

روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز با حضور نمایندگان ایران پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، دومین روز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز (26 شهریور) با کشتی‌های رپه شارژ آغاز شد و رقابت کشتی‌گیران چهار وزن 57، 74، 79 و 92 کیلوگرم در بلگراد دنبال شد و نمایندگان کشورمان در اوزان مختلف به مصاف حریفان رفتند.

* صعود امیرعلی آذرپیرا به یک‌هشتم نهایی

در وزن 92 کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا که برای اولین بار به عضویت تیم ملی بزرگسالان درآمده است، با جانگ از کره جنوبی کشتی گرفت و با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد. وی در دور بعد با زاهید والنسیا از آمریکا دیدار می‌کند.

* صعود آسان میلاد والی‌زاده به یک‌هشتم نهایی

میلاد والی‌زاده ملی‌پوش وزن 57 کیلوگرم ایران، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی به مصاف «کواکس» از رومانی رفت و با برتری 4 بر یک مقابل این حریف، گام به مرحله یک‌هشتم نهایی گذاشت.

* شروع مقتدرانه یونس امامی

یونس امامی دارنده مدال برنز وزن 74 کیلوگرم جهان در مصاف با «علی پاشا عمرپاشایف» از بلغارستان 6 بر صفر برنده شد. مبارزه بعدی او با «زائوربک سیداکوف» روس است. سیداکوف طی یک کشتی سخت و نزدیک، در دور اول کنتچادزه گرجستانی را شکست داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز