خبرگزاری کار ایران

عمران‌زاده: بچه ۵ ساله هم می‌فهمد شرایط نساجی با الهلال قابل قیاس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۴۰۷

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: بچه ۵ ساله هم متوجه می‌شود شرایط ما با الهلال قابل قیاس نیست.

به گزارش ایلنا، حنیف عمران‌زاده درمورد آخرین وضعیت نساجی قبل از اعزام به هندوستان برای برگزاری اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل بمبئی سیتی هندوستان، اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی انجام می‌دهیم. حریف را آنالیز کرده‌ و روی نقاط ضعف و قوتش کار می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم روز بازی با دست پر بازگردیم و هواداران خود را خوشحال کنیم.

وی درواکنش به این سوال که به عنوان فردی که سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، شرایط این فصل مسابقات را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: یک بچه ۵_۴ ساله هم می‌داند شرایط خیلی سخت است‌. هزینه‌ای که آنها می‌کنند با تیم‌های ایرانی به ویژه نساجی که یک تیم خصوصی است و از جیب انسان بزرگی مثل حدادیان هزینه می‌کند، قابل قیاس نیست. البته امیدوارم بتوانیم اهداف خود را دنبال کنیم و در این شرایط واقعا نابرابر، نماینده خوبی برای ایران و مازندران باشیم.

مربی نساجی درمورد اینکه هدف این تیم صعود از مرحله گروهی است یا دنبال کسب تجربه هستند، توضیح داد: اهداف ما به نسبت جیبمان است. ان‌شاءالله بتوانیم شروع خوبی به عنوان نماینده ایران و مازندران در آسیا داشته باشیم. می‌گویم یک بچه ۵ ساله هم وضعیت را ببیند، می‌فهمد چه خبر است. به لیگ عربستان نگاه کنید که چه الهلال و تمام تیم‌های عربستانی در هر پست ۷_۶ بازیکن دارند. خودمان در لیگ قهرمانان بازی کرده‌ام. در گذشته عربستانی‌ها بازیکنان متوسط اروپایی می‌گرفتند اما الان دست ‌روی ستارگان اروپا گذاشته‌اند. تیم‌هایشان شرایط عجیب و غریبی دارند اما می‌خواهیم به اهداف‌مان برسیم.

عمران‌زاده درخصوص اینکه انتظارات زیاد از نساجی این تیم را تا حدی اذیت می‌کند، گفت: باید همه چیز را کنار هم قرار داد. وقتی الهلال را با این همه هزینه کنار نساجی قرار بدهید، شرایط سخت می‌شود. ما هم انتظار داریم تمام استان و ایران بسیج شوند زیرا نماینده ایران هستیم. جدا از اینکه در استان مازندران هیچ اتفاقی برای نساجی نمی‌افتد، خود مملکت هم باید به ما نگاه کنند. امیدواریم اتفاقات کلی بیفتد مثل اینکه بودجه دولتی هم به ما بدهند یا وضعیتی ایجاد شود که شرایط مقداری یکسان شود. البته فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد اما یک مقدار کوچکی به نساجی کمک کنند. ما هم چنین انتظاری داریم. در گذشته تیم‌های ایرانی در آسیا حرف برای گفتن داشتند اما الان با این همه هزینه عربستانی‌ها، ما در VAR مانده‌ایم. چه برسد به سایر هزینه‌ها.

وی درمورد شرایط ورزشگاه آزادی برای میزبانی از بازی‌های آسیایی نساجی، عنوان کرد: دوست داریم امکانات را به شکلی فراهم کنند که تماشاگران ما به استادیوم بیایند و برای آنها امکاناتی مثل اتوبوس و... در نظر گرفته شود اما تا جایی که می‌دانم شرایط چمن و سایر امکانات استادیوم خوب نیست. شنیده‌ام کل ورزشگاه را هم تماشاگر راه نمی‌دهند که امیدوارم شایعه باشد. پیش از این به هواداران‌مان می‌نازیدیم که الان از آنها هم خبری نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز