خبرگزاری کار ایران

۱۴ باشگاه مخالف واگذاری تبلیغات محیطی به پرسپولیس و استقلال/ درویش به دیدار مسئولان می‌رود

کد خبر : ۱۳۹۷۳۷۱

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار است جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر درباره تبلیغات محیطی مسابقات برگزار شد.

به گزارش ایلنا، موضوع تبلیغات محیطی و پوشاندن لوگوی اسپانسر باشگاه پرسپولیس در دیدار گذشته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن باعث شد رضا درویش مدیرعامل این باشگاه به شدت به سیاست‌های سازمان لیگ در این خصوص انتقاد کند.

درویش که صحبت‌های تندی درباره تبلیغات محیطی داشت پس از دیدار اخیر سرخپوشان در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «جالب است میزبان ما هستیم و پول تبلیغات را سازمان لیگ می‌گیرد. سال گذشته 33 میلیارد تومان از ما گرفت. نمی‌دانیم درآمد سال گذشته کجا است. روی سکوها پیراهن تیم‌مان را گذاشتیم اما روی تبلیغات آن پارچه گذاشتند. اگر سازمان لیگ پول تبلیغات را برمی‌دارد باید پول استادیوم را هم خودش بدهد. کجای دنیا دیده‌اید که روی سکو تبلیغ روی پیراهنی که گذاشتیم را می‌پوشانند و می‌گویند باید حق‌مان را بگیریم. اینجا که سر گردنه نیست»!

شنیده می‌شود اعتراض شدید رضا درویش باعث شده مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از او دعوت کنند در جلسه‌ای درباره موضوع تبلیغات محیطی شرکت کند. این جلسه قرار در یکی، دو روز آینده بین طرفین برگزار و موضوع تبلیغاتی محیطی باشگاه پرسپولیس حل و فصل شود.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر به تسنیم، تأکید کرد که 14 باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال با واگذاری انحصاری تبلیغات محیطی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مخالفت کرده‌اند و به همین دلیل نیز سازمان لیگ به این موضوع ورود کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز