خبرگزاری کار ایران

تاکید وزارت ورزش به منع حضور سرپرستان در انتخابات فدراسیون‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۹۳

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره وضعیت ژیمناستیک گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.

به گزارش ایلنا، محمد پولادگر درباره اینکه مجامع برخی فدراسیون‌ها مانند ژیمناستیک چه زمانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: من اطلاعی ندارم و هیچ توضیحی هم در این خصوص ندارم. هر کدام از مجامع را بتوانیم قبل از بازی‌های آسیایی برگزار می‌کنیم هر کدام نشود بعد از بازی‌ها همه را برگزار می‌کنیم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که فرصت زیادی تا بازی‌های آسیایی نمانده کدام فدراسیون انتخاباتش در این مدت برگزار می‌شود؟ گفت: کلا ۲ مجمع ما به تاخیر افتاد و برگزار نکردیم. مجمع دیگری نبوده که تاریخ آن را اعلام کرده و لغو کرده باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه انتخابات بیلیارد قرار بود شهریور برگزار شود اما هنوز مشخص نیست و از طرفی اعلام شده سرپرستان فدراسیون‌ها نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: این روالی است که به دستور وزیر ورزش قرار است اعمال کنیم. در واقع هیچ سرپرستی کاندیدا نباشد تا شائبه ایجاد نشود. ۲ مجمع را به تعویق انداختیم که برگزار خواهیم کرد.

پولادگر در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه بازدیدی از فدراسیون‌ها داشتید و ارزیابی شما از کاروان اعزامی به هانگژو چیست؟ خاطرنشان کرد: مرکز سنجش و سازمانی که در کمیته هست با فدراسیون‌ها جلسه گذاشتند و صحبت مربیان را شنیدند. تلاش این بود هر نقصی در اردوها هست برطرف شود. تلاش کمیته و وزارت این بود اردوها با پشتیبانی خوب برگزار شود. ارقامی که به فدراسیون‌ها دادیم نسبت به سال گذشته بسیار قابل توجه بود با وجود اینکه ما هنوز تفاهمنامه اما نکردیم اما به خاطر بازی‌های آسیایی تلاش برای تامین هزینه‌ها انجام شد.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش ادامه داد: تا جایی که فدراسیون‌ها گزارش دادند و از مربیان سوال شد، شرایط خوب بود چون مبنا اعزام کیفی بود. اگر فدراسیونی می‌گفت شانس مدال نداریم از لیست خط می‌خورد. مبنای پیش‌بینی فدراسیون‌ها و تحلیل از بازی‌ها در انتخاب تیم‌ها و اعزام نقش داشت. اینها شرایط را به گونه‌هی رقم می‌زند که بچه‌ها می‌توانند موفق شوند. البته در بخش بانوان فرق دارد.

وی درباره اینکه برخی روسای فدراسیون‌ها وعده مدال می‌دهند آیا بعد از بازی‌های آسیایی در قبال وعده‌ها پاسخگو هستند، تصریح کرد: این قول‌ها براساس ارزیابی است. در حوزه ورزش بازیکنی را که می‌گوییم ۱۰۰ درصد مدال است ممکن آن روز، روزش نباشد و بدترین نتیجه را بگیرد اما وظیفه ما تدبیر است اینکه چه چیزی مقدر می‌شود کسی نمی‌تواند پاسخ دهد. من همیشه می‌گویم مبنای ما باید وظیفه‌گرایی باشد نه نتیجه‌گرایی. اگر ورزشکار با تمام وجود تلاش خود را بکند و به وظیفه خود عمل کند برای ما کفایت می‌کند چون در اندازه خودش ظاهر شده است. گاهی افراد قول‌هایی می‌دهند که با آنچه می‌بینیم خیلی فاصله دارد این افراد باید جواب دهند. همه چیز ثبت شده و قطعا ارزیابی عملکرد را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز