خبرگزاری کار ایران

شعبانی‌بهار: در تیم اعزامی به هانگژو دانش‌آموز داریم/ تیراندازی با کمان رشته گرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۴۸

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در مجمع این فدراسیون تأکید کرد که این رشته گران است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شعبانی بهار در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: رشته پاراتیرکمان در این سال‌ها اضافه شده است و انصافاً کمیته ملی پارالمپیک حمایت‌های خوبی داشته است. 12 مرحله و 209 روز اردو در سال 1401 داشتیم. از 6 ماه دوم سال با حضور مربی کره‌ای، استمرار و انضباط اردوها بیشتر شد. در سال گذشته 5 اعزام برون‌مرزی داشتیم و برای اولین بار در مرحله دوم کاپ آسیا ریکروی بانوان، مهتا عبداللهی طلا گرفت و  رضا شبانی و مهتا عبداللهی به برنز دست یافتند.

وی اضافه کرد: در کامپوند هم طلای انفرادی گیسا بایبوردی و نقره صالح پالیزبان و برنز تیمی و نقره میکس را داشتیم. مسابقات متعدد در نوجوانان و جوانان داشتیم و در زمان حاضر حتی دانش‌آموز در تیم ملی داریم که به هانگژو هم اعزام می‌شوند و نوجوانان پابه‌پای بزرگسالان تمرین می‌کنند. در آسیا و جهان داوران خوبی داریم، در مجموع 210 داور در کشور داریم که با فدراسیون در حال همکاری هستند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به گران بودن این رشته عنوان کرد: وقتی کمانداران یک مرحله جلو می‌آیند، با مقاومت خانواده‌ها و هزینه‌های زیاد روبه‌رو می‌شوند. روز گذشته تجهیزاتی خریداری کردیم و یک پک تیر 12تایی را 35میلیون خریدیم، کمان بچه‌ها هم 250 میلیون است. دغدغه اصلی ورزشکاران ما بحث تجهیزات است تا جایی که در توان داشتیم حمایت کردیم ولی فاصله زیادی با خواسته به‌حق ورزشکاران داریم‌.

شعبانی بهار گفت: از فدراسیون‌های دائم‌الحضور در دادگاه هستیم. یک شکایت ما غیرمالی بود، بعد از آن 3 میلیارد از بودجه ما برداشته شد، قبل از من هم یک مربی برای پاداش‌ها شکایت کرد که 500 میلیون شد. در سال گذشته 3.5 میلیارد را به این صورت پرداخت کردیم.

وی یادآور شد: 6 سهمیه در پارالمپیک پاریس کسب کردیم‌ که می‌تواند بیشتر شود. در دوره گذشته پنج سهمیه گرفتیم و تا الان هم بیشتر از دوره قبل سهمیه کسب کرده‌ایم. نصیری‌نژاد،  دو سال پیش برای اولین بار رئیس کمیته داوران آسیا انتخاب شد و به عنوان سرداور اصلی در تمام مسابقات است و برای المپیک هم به عنوان سرداور انتخاب شد. شهرزاد الهیاری هم به عنوان داور ذخیره در المپیک انتخاب شدند که برای اولین بار یک خانم ایرانی در این جایگاه است‌. غزاله رسولی به عنوان داور پارالمپیک انتخاب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز