خبرگزاری کار ایران

داورزنی: در حال بررسی و مشورت برای شرکت در انتخابات هستم/ برای طلای بازی‌های آسیایی به چین می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۱۸

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی برای مدال طلای بازی‌های آسیایی به چین می‌رود و اگر مشکلی پیش نیاید روی سکوی نخست خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در آخرین جلسه تمرین تیم ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: دغدغه فعلی من بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک است ولی در خصوص شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال در حال بررسی و مشورت هستم. هنوز اما به جمع بندی نهایی نرسیده ام.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: موانع قانونی داخلی و اساسنامه فدراسیون، دو موضوع کاملا متفاوت را بیان می‌کنند. خوشبختانه ما با دولت تعامل مثبتی داشته‌ایم که امیدوارم هرگز به چالش منتهی نشود. با تصمیم مجلس در برنامه هفتم، امید داریم که از ظرفیت‌های ورزش بهتر استفاده شود.

داورزنی گفت: تعریف فدراسیون ورزشی در داخل و خارج کشور با هم کاملا متفاوت است. روسای فدراسیون‌های خارجی با خود آورده مالی دارند که کمک بزرگی در اداره فدراسیون است. ضعیف و کوچک کردن فدراسیون، مسیر درستی نیست. امیدوارم صحن علنی مجلس هم به مصوبه اخیر، رای مثبت بدهد.

او تصریح کرد: والیبال با فاصله زیاد در بین ورزش‌های گروهی ایران، حرف اول را می‌زند به طوری که نایب قهرمانی در آسیا برای ما حکم شکست را دارد. این انتظار بالا را فدراسیون در مردم به وجود آورده است که افتخاری برای همه ما به حساب می‌آید.

داورزنی ادامه داد: تیم ملی والیبال، ظرفیت قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر جهان را دارد به شرطی که دولت و مجلس، نگاه درستی به والیبال داشته باشند. ما انتظار داریم نگاهی که به فوتبال و کشتی می‌شود در مورد ما هم انجام شود. ضریب نفوذ والیبال در خانواده‌ها بالاست و همه از تیم ملی فقط توقع پیروزی دارند.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: 86 درصد بودجه سالانه فدراسیون را خودمان تامین می‌کنیم و بقیه بر عهده دولت است که البته همه آن را در قالب مالیات به دولت برمی‌گردانیم. ما نیاز به حمایت دولت داریم در حالی که باید برای پخش تلویزیونی مسابقات انتخابی المپیک با صدا و سیما چانه بزنیم و تنها سالن استاندارد موجود، سالن آزادی با 6 هزار صندلی است. ما برای هزینه‌های جاری و اجرایی نیازی به کمک دولت نداریم ولی دولت باید از ما حمایت کند. ما 10 برابر بودجه دولتی، کار انجام داده‌ایم و والیبال است که غرور ملی را به مردم در سال‌های اخیر تزریق کرده است. اگر دوستان این موضوع را درک کنند، کارمان راحت‌تر می‌شود.

او گفت: تیم ملی برای مدال طلای بازی‌های آسیایی به چین می‌رود و اگر مشکلی پیش نیاید روی سکوی نخست خواهد بود. تیم ملی شرایط خوبی دارد.

داورزنی در پایان در مورد تیم ملی بانوان گفت: باید روی تیم‌های نوجوانان و جوانان بیشتر کار کنیم تا نسل خوبی در اختیار داشته باشیم. اگر شرایط تیم زنان ایران با سایر تیم‌ها برابر بود، تفاوت چندانی بین آنها وجود نداشت. استفاده از مربی خارجی هم جزو گزینه‌های ماست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز