خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: این فصل یوونتوس خطرناک‌ترین مدعی سری A است/ از کار در رئال مادرید لذت می‌برم

کد خبر : ۱۳۹۶۱۷۴

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره سرنوشت فصل جاری لیگ دسته اول کشورش پیش‌بینی‌هایی انجام داد.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در گفت‌و‌گو با رادیو سری A ایتالیا، نظر خود درباره وضعیت فعلی لیگ دسته اول ایتالیا و سرنوشت احتمالی آن در پایان فصل را بیان کرد.

کارلتوی 64 ساله با خودداری از معرفی یک تیم خاص به‌عنوان بخت نخست قهرمانی، در پاسخ به این سؤال که کدامیک از مدعیان کالچو در پایان فصل اسکودتو را خواهند برد، گفت: شاید گفتن نمی‌دانم آسان‌ترین جواب به این سؤال باشد، اما به نظر من امسال ناپولی، میلان، اینتر و یوونتوس شانس بیشتری از سایر تیم‌ها دارند.

آنچلوتی افزود: در میان این چهار تیم اما یوونتوس می‌تواند خطرناک‌تر باشد، چون در رقابت‌های اروپایی حضور ندارد و تمام تمرکزش روی مسابقات داخلی است. بعد از این تیم‌ها رقابت برای کسب رده پنجم میان تیم‌های رُم، لاتزیو، آتالانتا و فیورنتینا خواهد بود. رُم بازیکنان تراز اولی جذب کرده است، اما رقابت کردن در اروپا کار را برای این تیم سخت می‌کند. این باشگاه به یک پروژه بلندمدت نیاز دارد، چون از نظر اقتصادی هنوز نمی‌تواند با باشگاه‌های بزرگ رقابت کند.

سرمربی رئال مادرید سپس درباره خودش و علاقه‌‌اش به مربیگری اظهار داشت: من هنوز دارم از این کار لذت می‌برم. از تمرینات روزمره در کنار بازیکنان و جستجو برای پیدا کردن راه حل‌های جدید برای تیم لذت می‌برم. هنوز همانقدر اشتیاق دارم که در سال اول مربیگری‌ام داشتم. مربیگری در تیم ملی برزیل؟ من تا پایان فصل جاری را با رئال مادرید قرارداد دارم و بعد از آن نمی‌دانم چه اتفاقاتی خواهد افتاد. پیشنهاد مربیگری از عربستان؟ نه، هیچ پیشنهاد مستقیمی نداشته‌ام. تمام دنیا می‌دانند که من از کار کردن در رئال مادرید لذت می‌برم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز