خبرگزاری کار ایران

ویسی: می خواهیم روند رو به رشد را ادامه بدهیم / اردویی در تهران یا اصفهان خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۹۷۹

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد، آنها در پی تداوم روند رو به رشدشان با برتری مقابل نساجی مازندران هستند.

fبه گزارش ایلنا، عبدالله ویسی پیش از بازی با نساجی در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: قطعا بازی بسیار مهم و حساسی برای مردم آبادان و قائمشهر است و هر ۲ تیم برای کسب ۳ امتیاز بازی می‌کنند. ما روند روبه رشدی داشتیم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم و مقابل تیم خوب نساجی و مقابل هوادارانش خوب بازی کنیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم، فکر می‌کنم فردا هواداران دو تیم بازی خیلی خوبی را خواهند دید.

وی در مورد تساوی لحظات آخری که در خانه مقابل پیکان کسب کردند، یادآور شد: هرچند که ما در خانه بازی می‌کردیم، اما بازی را یک بر صفر عقب بودیم و اینکه بازیکنان ما تا دقیقه 97 جنگیدند و بازی را برگرداندند برای هواداران‌مان قابل احترام بود. امیدواریم روز به روز بهتر شویم و بتوانیم تماشاگران‌مان را بیشتر خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به غایبان تیمش در بازی برابر نساجی تصریح کرد: همانطور که می‌دانید رحیم آلبوغبیش در بازی قبل مصدوم شد و همچنان شرایط بازی را پیدا نکرده است. صادق صادقی نیز مریض بوده و از ترکیب ما دور است.

وی درمورد برنامه‌های نفت آبادان در تعطیلات لیگ برتر، توضیح داد: مثل همه تیم‌ها ۳،۲ روز استراحت کرده و سپس کارمان را ادامه می‌دهیم. اردویی در تهران یا اصفهان خواهیم داشت و با برگزاری بازی دوستانه تیم را در شرایط مسابقه نگه می‌داریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز