خبرگزاری کار ایران

هفته دوم بوندسلیگا آلمان

بایرن مونیخ 3 - آگزبورگ یک؛ پیروزی آسان باواریایی ها در خانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۷۵۳

باورایایی‌ها در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا هر ۳ امتیاز نبردشان با آگزبورگ را از آن خود کردند.

به گزارش ایلنا، در آخرین بازی از هفته دوم بوندس‌لیگا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها پذیرای آگزبورگ بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

فلیکس اودوخای بازیکن آگزبورگ در دقیقه 32 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بایرن مونیخ پیش بیفتد. در ادامه هری کین، ستاره انگلیسی جدید باواریایی‌ها در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی دومین گل تیمش را به ثمر رساند. کاپیتان سابق تاتنهام که خیلی زود در تیم جدیدش جایگاه خود را پیدا کرده است، در دقیقه 69 دومین گل خود و سومین گل بایرن را زد. 4 دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه، دیون درنا بلیو یکی از گل‌های خورده را برای آگزبورگ جبران کرد.

به این ترتیب دومین برد متوالی باواریایی‌ها در این فصل بوندس‌لیگا رقم خورد و شاگردان توماس توخل 6 امتیازی شدند. هری کین هم با گل‌هایش در این بازی 3  گله شد.

پیش از این مسابقه نیز تیم‌های ماینتس و اینتراخت فرانکفورت برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز