خبرگزاری کار ایران

خطیبی: تمامی تیم های من هجومی بازی می کنند / آرزویم حضور در تیمی ۷۰۰میلیاردی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۳۱۱

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم های من هجومی بازی می کنند و فرقی نمی کند با چه تیمی بازی داریم

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی  در نشست خبری پیش از مسابقه با گل گهرسیرجان اظهار داشت: روز خبرنگار رو تبریک می گویم هرچند چندر وزی گذشته است. بازی هفته قبل تمام شد و بازی خوبی انجام دادیم. فردا با تیم گل گهری بازی داریم که  در هفته اول مسابقات به برتریرسیده اند. مقابل تیمی بازی داریم که سرمربی با کیفیت، بازیکنان خوب داشته و باشگاهی با امکانات است.

وی ادامه داد: تمامی تیم های من هجومی بازی می کنند و فرقی نمی کند با چه تیمی بازی داریم و می خواهیم هجومی بازی کنیم تماشاگران از دیدن بازی پیکان لذت ببرند و با تیم حرفه ای بازی داریم و امیدوارم هر تیمی که از موقعیت ها استفاده می کند برنده شود.

سرمربی تیم پیکان در مورد نقل و انتقالات گفت: فهرست ما سه جای خالی دارد و این هفته بازیکنان را جذب می کنیم.

وی در مورد آئین نامه نقل و انتقالات و جدایی بازیکنان از این تیم اظهار داشت: سه چهار بازیکن قبل از آمدن من رفته بودند، برخی تیم ها پیشنهادهای کلان داشتند و از باشگاه رفتند اما با همکاری مدیریت باشگاه که بسیار همراه بود تیم را خیلی زود جمع کردیم. البته یکی دو بازیکن هم یکی دو روز قبل از مسابقات به ما ملحق شدند.

خطیبی درمورد شرایط سخت افزار فوتبال ایران گفت: در حیطه من نیست درمورد این مسائل صحبت کنم ولی برای من زمین مسابقه و کیفیتش خیلی مهم است  در کل فوتبال ما از این نظر خیلی عقب است. در گذشته فوتبال عرب‌ها را مسخره می کردیم اما اکنون انها امکانات زیادی دارند و ما تا 100 سال دیگر هم به آن نمی‌رسیم. مسؤولان رده بالای کشور در این خصوص اقدام کنند تا از این نظر هم شرایط فوتبال ما خوب شود.

وی افزود: من همیشه در هر تیمی بودم شرایط تیم خوب نبوده است آرزویم این است که روزی یک تیم 500- 600 یا 700 میلیاردی هم به من بدهند. زمانی که من سرمربی آلومینیوم اراک بودم 35 میلیارد تومان این تیم هزینه کرد و دو سال آن بازیکنان بازی کردند برای این تیم بعد از ما مربیان دیگر که آمدند بهترین خریدها انجام شد. البته پیکان فلسفه اش فرق دارد و همیشه به دنبال جوانگرایی بوده است و من هم در این باشگاه راحت تر کار می کنم. معرفی بازیکنان جوان به فوتبال ایران از جام ها برایم ارزشمندتر است. در بازی اول ما بازیکنان 17 و 19 ساله بازی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز