خبرگزاری کار ایران

اصغری‌مقدم: باید از فرصت‌هایمان استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۹۳۹

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: بازیکنانم در هر دو بازی لیگ موقعیت‌های خوبی به دست آوردند اما متأسفانه نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، جواد اصغری‌مقدم بعد از پیروزی 5 بر 2 سن‌ایچ مقابل پوشاک حافظ ساری در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود اما بازیکنانم فرصت‌های زیادی از دست دادند و بازیکنانم باید یاد بگیرند در صورتی که نتوانند توپ‌ها را وارد دروازه حریف کنند جریمه خواهند شد و جا دارد یک خسته‌نباشید به بازیکنان و کادر فنی تیم پوشاک حافظ ساری بگویم.

وی افزود: بعد از بازی به بچه‌هایم گفتم اگر می‌خواهیم رتبه خوبی در جدول داشته باشیم از همین ابتدای لیگ باید تلاش کنیم و هدف و فکر بزرگی داشته باشیم و باید تلاش کنیم اشتباهات‌مان را نسبت به هر بازی کمتر کنیم و مثل یک تیم بزرگ در بازی‌ها ظاهر شویم در این دو هفته نتوانستیم مثل یک تیم بزرگ ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: در نیمه اول این دو بازی متأسفانه در هر موقعیت که تیم حریف به دست آورده توانسته آن را به گل تبدیل کند که این یک ضعف برای تیم ما است و ما داریم روی این نقاط ضعف کار می‌کنیم. البته شکست هفته قبل در قم یک اتفاق بود. اول اینکه نبودن من روی نیمکت به دلیل محرومیت بود البته در آن بازی هم بازیکنانم به خوبی به بازی برگشتند و در آن بازی هم همانطور که همگان شاهد بودند فرصت‌های زیادی از دست دادیم و می‌توانستیم در چند موقعیت 5 نفره به گل برسیم اما متأسفانه بازیکنانم این فرصت‌ها را از دست دادند. ما در موقعیت دفاعی عملکرد خوبی داریم اما متأسفانه در حمله فرصت‌ها را به راحتی از دست می‌دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز