خبرگزاری کار ایران

اوزینیدیس: باید شروع خوبی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۲۰۷

سرمربی گل‌گهر می‌گوید بازیکنان او به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و برای دیدار با فولاد آماده هستند.

به گزارش ایلنا مارینوس اوزینیدیس، سرمربی یونانی جدید گل‌گهر، در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد که اولین مسابقه رسمی او در ایران محسوب می‌شود، اظهار داشت: این اولین بازی ما در این فصل است و ما باید شروع خوبی داشته باشیم. ما تلاش می‌کنیم تا این کار را به خوبی انجام بدهیم.

او ادامه داد: من معتقدم ما پیش‌فصل خوبی داشتیم و انتظار دارم در بازی فردا هم عملکرد خوبی داشته باشیم. باید ببینیم بازی فردا چطور پیش خواهد رفت. من مطمئنم که بازیکنانم فردا بهترین عملکرد خودشان را خواهند داشت و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

سرمربی گل‌گهر درباره عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات عنوان کرد: البته که از بازیکنانمان راضی هستیم و البته منتظر بازیکنان جدید هم هستیم. مهم‌تر از همه چیز این است که ما در حال حاضر بازیکنانی داریم که در تیممان هستند و تلاش می‌کنند که خوب باشند. برای من مهم‌ترین چیز همین است. ما تلاش می‌کنیم که بهترین خودمان باشیم.

اوزینیدیس در پاسخ به این سوال که آیا گل‌گهر، با توجه به تغییرات زیادی که داشته، به هماهنگی لازم رسیده است، گفت: بله، ما در حال حاضر هماهنگی خیلی خوبی داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز