خبرگزاری کار ایران

ویدیو: اظهارات سجادی پس از پایان کار در وزارت ورزش و جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۹۶۸

حمید سجادی، پس از معارفه کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش  ایلنا، حمید سجادی پس از مراسم تودیع و معارفه وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه چه نمره‌ای به خودش در این 2 سال می‌دهد، اظهار داشت: حالا وقت این سوال نیست. خانواده محترم ورزش باید قضاوت کنند. جا دارد بابت این انتخاب و به کیومرث هاشمی تبریک بگویم.

وی افزود: به او خیر مقدم می‌گویم. اینجا خانه خودش است. هاشمی از مدیران نام آشنا، خوشنام و قدیمی ورزش است. در عرصه‌های مختلف تمام مراحل را پشت سر گذاشته است. این انتخاب برای ورزش کشور نوید بخش است و امیدوارم او و معاونین موفق باشند. کارکنان وزارت ورزش هم خوشحال هستند. آرزوی توفیق برایشان دارم. ان شاالله در این ایام خاص دعای خیر مردم و جامعه ورزش بدرقه راهشان باشد.

سجادی گفت: همه ما امیدوار هستیم ان‌شاالله ماه آینده که بازی‌های آسیایی را داریم، کاروان پرافتخار جمهوری اسلامی ایران که تحت نام بسیار ارزشمند شهید حججی اعزام خواهد شد، بهترین نتیجه را از نظر تعداد مدال بگیریم. برای این اتفاق مهم تمام برنامه ریزی‌ها شده است. اتفاق مهمی هم که در سال جدید میلادی داریم جام ملت‌های آسیا در دوحه قطر است که برای تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنیم. رویدادهای ورزشی زیادی در رشته‌های مختلف داریم.

وی تصریح کرد: ولی این اتفاقات مهمی هست که پیش رو داریم. بازی‌های آسیایی و پشت سر آن پاراآسیایی را داریم. بعد از آن جام ملت‌هاست. برای برادر عزیزم آرزوی موفقیت می‌کنم. از مدیران ارزشمند ورزش کشور هستند. من هم قول دادم مثل همیشه مانند یک برادر در خدمت او باشم. همفکری، مشورت و هر موردی که باشد برای کشورمان است. ان‌شاءالله دست به دست هم بدهیم دولت مردمی به ریاست جناب رئیسی عزیز، در تمام ابعاد و اهدافش موفق باشد. التماس دعا، امیدوارم رسانه‌ها من را حلال کنند. از زحمات شان ممنون هستم. همیشه آن‌ها را به عنوان یک یار در کنار خودمان می‌دیدیم. برایشان آرزوی توفیق دارم و هیچ دلخوری ندارم.

حجم ویدیو: ۴۱.۷۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۱۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز