خبرگزاری کار ایران

افشاریان: با هیچکس مماشات نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۹۷۶

رئیس کمیته داوران گفت: داورانی که ۳ بار در تست‌ها رد شده باشند دیگر نمی‌توانند قضاوت کنند.

به گزارش ایلنا، خداداد افشاریان درمورد تست داوران پیش فصل، اظهار داشت: به هر صورت باید پیش از شروع فصل از داوران تست امادگی جسمانی‌گرفتیم. این همیشه یک اصل بوده و هست. از ساعت ۱۷ امروز این تست‌ها را شروع کردیم. ۱۴ نفر یعنی ۷ داور و ۷ کمک داور تست‌ها را با موفقیت پشت سر نگذاشتند که خودم از این موضوع خیلی ناراحت هستم.

وی افزود: برخی از این دوستان را بیشتر لازم داشتیم. برخی داوران نیز مصدوم هستند. این اتفاقات کار را برای ما سخت کرده است. اشکان خورشیدی مصدوم است.

رئیس کمیته داوران درمورد داوران مردود شده در این تست، عنوان کرد: محمد حسین زاهدی فر، سعید رحیمی مقدم ، حمید حاج ملک، روح الله شریفی، سعاد وفا پیشه، مهدی اوجاقی و علی صفایی تست‌ها را پاس نکردند.  با هیچکس هم مماشات نکردیم. بدون این عزیزان لیگ را شروع می‌کنیم و در ادامه نفرات مردودی و مصدوم باید در تست‌های لیگ دو کشور شرکت کنند و امیدواریم آنجا با عزت به مسابقات بازگردند.

افشاریان تاکید کرد: شاید بین دوستان نفراتی باشند که ۳ بار متوالی در تست‌ها مردود شده باشند و عملا دیگر در داوری نیستند. باید آمار دربیاوریم. در مصوبه اخیر اعلام کردیم که اگر داوری سه بار رد شود، دیگر در خدمتش نیستیم. امیدواریم همه چیز ختم به خیر شود تا در خدمت دوستان در لیگ باشیم.

وی با اشاره به استارت انفجاری عباس راکی و خط بطلان کشیدن این داور به شایعات نسبت به ناآمادگی‌اش گفت: عباس داور باهوشی است و  دیدید در شرایطی که با هیچکس مماشات نکردیم تست‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت. ناگفته نماند بدنش کیلوهای اضافی دارد که امیدواریم این مشکل را حل کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز