خبرگزاری کار ایران

پهلوان: سپاهان را خانه خودم می‌دانم/ خوشحالم در باشگاهی بزرگ حضور پیدا کرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۷۷

وینگر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان را خانه خودم می‌دانم و خوشحالم که در باشگاه بزرگ حضور پیدا کرده‌ام و با سپاهان قرارداد بستم.

 

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، احسان پهلوان با اشاره به حضور دوباره‌اش در تیم سپاهان و بازگشت به اصفهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره به سپاهان برگشتم و من اصفهان و باشگاه سپاهان را خانه خودم می‌دانم و امیدوارم که امسال بازی‌های درخشان برای سپاهان انجام دهیم و در همه رقابت‌ها به موفقیت برسیم.

وی با اشاره به دلایل حضورش در سپاهان ادامه داد: من قبلاً در اصفهان حضور داشتم و شرایط سپاهان را دیده بودم و این موضوع در انتخاب این تیم بزرگ، بسیار تأثیرگذار بود. سپاهان باشگاه بزرگ و پرافتخاری است و با فکر باز، تصمیم به حضور در این باشگاه پرافتخار گرفتم.

وینگر جدید تیم سپاهان با اشاره به تجربه کار کردن با سرمربی پرتغالی سپاهان بیان کرد: آقای مورایس، مربی بادانش و با کارنامه و از مربیان بزرگی است که وارد ایران شده و در روزهای گذشته ارتباط خوبی با این مربی برقرار کرده‌ام و از شرایطم در سپاهان بسیار راضی هستم و امیدوارم در ادامه مسیر هم به باشگاه برای موفقیت کمک کنیم.

وی افزود: سپاهان باشگاهی است که همیشه برای قهرمانی تلاش می‌کرده و طبیعتاً برای موفقیت در مسابقات لیگ برتر باید از ابتدای مسابقات استارت قدرتمندی داشته باشیم تا در تک تک بازی‌ها به موفقیت برسیم.

پهلوان با اشاره به شرایط باشگاه سپاهان ادامه داد: این باشگاه امکانات قابل توجهی داشته و ورزشگاه نقش‌جهان و سایر زیرساخت‌ها و سخت‌افزار این باشگاه در بین باشگاه‌های ایران زبانزد است. هواداران سپاهان همواره این تیم را حمایت کرده‌اند و سپاهان همواره برای قهرمانی می‌جنگیده است.

وی افزود: من همیشه سپاهان را رصد می‌کردم و زمانی که در اصفهان حضور داشتم، خیلی سپاهان را دوست داشتم و امیدوارم با کمک یکدیگر، در همه جام‌ها درخشان ظاهر شویم.

این هافبک سپاهانی‌ها خطاب به هواداران طلایی‌پوش تیم اصفهانی گفت: هواداران عزیز سپاهان، من به این تیم آماده‌ام تا با تمام توان برای این باشگاه بزرگ تلاش کنم و امیدوارم با حمایت شما، بتوانیم این راه را ادامه دهیم و مطمئنم که با تلاش همدیگر، باشگاه و هواداران سپاهان، فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز