خبرگزاری کار ایران

ورمزیار: انتخاب حجت کریمی برای سرپرستی استقلال اشتباه بود/ در نقل و انتقالات از حریفان خیلی عقب هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۱۴۳

پیشکسوت استقلال عقیده دارد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات با سه تیم مدعی دیگر قابل قیاس نیست.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال تعریفی ندارد و همه این را می‌بینند. در حالیکه همه تیم‌های مدعی در حال تقویت هستند استقلال تاکنون منفعل عمل کرده است و مدیریت قبلی در این زمینه خیلی ضعیف کار کرد و مدیریت جدید هم به تازگی روی کار آمده و باید دید در زمینه جذب و حفظ بازیکنان چکار خواهد کرد.

وی افزود: حجت کریمی وقت استقلال را سر ماجرای بیرانوند تلف کرد و این خودش اشتباه بزرگی بود و اشتباه بزرگتر او این بود که در حساس‌ترین مقطع استعفا داد و رفت. این ضربه بزرگی به استقلال زد و برای همین باید در انتخاب مدیرانی که برای باشگاه انتخاب می‌شود دقت کافی صورت بگیرد و حجت کریمی به هیچ وجه انتخاب مناسبی برای مدیریت استقلال نبود. در حال حاضر هم فرصت زیادی برای مدیریت جدید وجود ندارد و با این شرایط کار سختی برای رسیدن به سایر رقبا وجود دارد. شما وضعیت نقل و انتقالات استقلال را با 2-3 تیم مدعی دیگر مقایسه کنید متوجه می‌شوید چقدر تفاوت وجود دارد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: محمد محبی از استقلال جدا شده و قایدی هم با این شرایط خیلی بعید است بتوانند حفظش کنند و این یعنی استقلال  علاوه بر اینکه نتوانسته خودش را تقویت کند، نسبت به فصل قبل تضعیف هم شده است و بهترین نفراتش را از دست داده است. واقعاً جواد نکونام در وضعیت بدی به استقلال آمده و کار برای این تیم در فصل جدید خیلی سخت است. 

ورمزیار در پایان اشاره کرد: امیدوارم علی خطیر بتواند در مدت کوتاه باقی مانده استقلال را جمع و جور کند و از این وضعیت نجات دهد ولی بازهم می‌گویم کار خیلی دشواری است و فاصله استقلال با پرسپولیس، سپاهان و تراکتور خیلی زیاد است و حتی تیمی مثل گل گهر هم خریدهای خوبی انجام داده است. استقلال در چند پست نیاز به تقویت و خرید بازیکن دارد و باید دید چطور در این زمینه عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز