خبرگزاری کار ایران

جدیدی خطاب به پولادگر: شما و وزیر ورزش را در محاکم قضایی می‌بینم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۱۳۰

عباس جدیدی خطاب به پولادگر گفت: شما و وزیر ورزش و جوانان را در محاکم قضایی خواهم دید.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. ریاست این مجمع بر عهده محمد پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان است.

در آغاز مجمع انتخاباتی، عباس جدیدی کاندیدای این انتخابات با اعتراض به غیرقانونی بودن انتخابات، مجمع را ترک کرد.

عباس جدیدی در صحبت های خود در مجمع فدراسیون کشتی، گفت:

به وضوح اعلام بفرمایید این مجمع بر اساس کدام اساسنامه برگزار می‌شود؟ اساسنامه سال ۹۶ یا اساسنامه ۱۴۰۰ هیات وزیران؟

پولادگر گفت:

این جزو آیین نامه است و شما فقط می‌توانید نطق انتخاباتی کنید.

جدیدی گفت:

ما باید بدانیم این جلسه بر پایه کدام اساسنامه برگزار می‌شود. خواهش می‌کنم یک‌ پاسخ اره یا نه بدهید.

پولادگر گفت:

وقت شما در حال گذشتن است صحبت بفرمایید.

جدیدی گفت:

این بدیهی‌ترین بحث دموکراسی است. اصحاب رسانه شاهد باشید.

وی خطاب به پولادگر گفت:

امیدوارم دیدار من و جنابعالی و وزیر ورزش در محاکم قضایی باشد تا سوالاتمان را مطرح کنیم.

جدیدی ادامه داد:

جا دارد از فدراسیون فعلی که ابتدای کارشان با کرونا همراه بود که باعث شد نیمی از سالن‌های کشتی در ۲ سال و نیم تعطیل شوند تشکر کنم اما ای کاش وقت و هزینه‌هایی که صرف دیده شدن تعدادی سالن کشتی شناخته شده گردید، صرف سالن‌های مناطق محروم می‌شد. با روی کار آمدن دولت آقای رییسی با محوریت قانون‌مداری، صد افسوس جامعه ورزش تا امروز شاهد این اتفاق نبوده است. نمونه بارز آن افسار گسیختگی در انتخابات مجامع انتخاباتی ورزشی است. متاسفانه با اتکا و اعمال اساسنامه‌هایی که به تایید فدراسیون‌های جهانی رسیده، به عینه شاهد دخالت در امور کشورداری و استقلال کشورمان هستیم که این معضل بزرگ را نمی‌توان نادیده گرفت.

وی افزود:

من با صدای بلند از رییس جمهور تقاضا دارم که دستور ویژه و قاطع برای حل این مشکل بزرگ عنایت کنند. از آقای محسنی اژه‌ای، رییس محترم قوه قضاییه نیز رفع این مشکل و شفاف سازی و مبارزه با فساد در وزارت ورزش مخصوصا در انتخابات فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی و بالاخص انتخابات این فدراسیون را خواستارم.

تا آخرین فشنگم می‌ایستم

وی در ادامه خطاب به پولادگر و فرهادیان گفت:

شما شاهد بودید افرادی که به نحوه انتخابات اعتراض داشتند به مجمع نیامدند که خود می‌تواند بزرگترین شوک به بدنه ورزش ما باشد. من نه آدمی هستم پشت پرده حرف بزنم چون اعتقاد به شفاف سازی دارم. من تا آخرین فشنگی که داشته باشم می‌ایستم و از حقانیت و صداقت دفاع می کنم.

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی ادامه داد:

من نماینده خودم هستم و کاری به دیگر افرادی که معترض به این مجمع بودند ندارم اما آقای پولادگر مطمئن باشید برای لغو این انتخابات در محاکم قضایی اقدام خواهد شد و این اقدام غیر قانونی شما را حتما به مراجع قضایی اعلام می‌کنیم. امیدوارم شاهد روزی باشیم که با اعمال سلیقه صحبت نکنیم و معنای واقعی قانون را در مجامع انتخاباتی ببینیم.

جدیدی در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه این مجمع را غیر قانونی می‌داند از ادامه حضور در انتخابات کنار کشید و جلسه را ترک کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز